آی بی تور -> نمایشگاه های بین المللی تجاری -> نمایشگاه دامپروری فرانسه (SPACE) | آی بی تور
آی بی تور

خدمات تور و مدارک مورد نیاز

قیمت برای هر نفر درسوئیت دو خوابه

قیمت برای هر نفر درسوئیت یک خوابه

خدمات تور

مدارک مورد نیاز

راهنمای ویزای شینگن

بلیط رفت و برگشت با هواپیما
اقامت در هتل به همراه صبحانه
خدمات اخذ ویزا
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
بلیط ورود به نمایشگاه
مشاور بازرگانی و مترجم چند زبا
  • سه قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ یا ۶*۴
  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار لازم
  • اصل شناسنامه
  • مدارک شغلی
  • مدارک ما
شینگن به مجموعه کشورهای اروپایی گفته می‌شود که تحت پیمانی با همین نام، قوانین یکپارچه‌ای در راستای فعالیت‌ها و مقررات مرزی و مسافرتی خود، وضع کرده‌اند. پیشنهاد صدور ویزای شینگن توسط کشورهای اروپایی و توافق این ۲۶ کشور برای رفت و آمد آزادانه مردم در آن‌ها، به دوران بعد از جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود. در ابتدا و در سال ۱۹۵۷ میلادی، چهار کشور اروپایی شامل نروژ، دانمارک، فنلاند و اسکاندیناوی قرار‌دادی را به جهت صدور مجوز برای سفر آسان بین یکدیگر امضا کردند. در حدود ۲۷ سال بعد، یعنی در سال ۱۹۸۴ میلادی، ایده ملحق شدن کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز توسط فرانسه و آلمان مطرح گردید. در نهایت، سرانجام یک سال بعد، در ۱۴ ژوئن ۱۹۸۵، در یکی ازمناطق کشور لوکزامبورگ به نام شینگن، ۵ کشور آلمان غربی، بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ ، پیمانی به همین را به امضا رسانیدند. به سبب همین پیمان، تمامی مردم کشورهای خارج از این اتحادیه، جهت سفر و اقامت در این مناطق، موظف به اخذ مجوز ورود و روادیدی جامع و واحد موسوم به «ویزای شینگن» هستند.
یکی از مهمترین دلایل رشد صنعت یک کشور، ایجاد حس رقابت از طریق ورود کالاهای با کیفیت وارائه محصولات داخلی در بازارهای جهانی است، که با ورود ارز، منجر به افزایش تولیدات آن کشور می گردد. در ایام برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای مشاهده آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها ایجاد میشود. در این نمایشگاه ها هزاران شرکت تولیدی و تجاری شرکت میکنند. در کنار آشنایی با تولید کنندگان و محصولات جدید و شرکت در نمایشگاه ها، فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو می توان گفت در این نمایشگاه ها علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور های مختلف، می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت. امروزه انتخاب یک نمایشگاه مناسب به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل شده و بالابردن میزان بهره از این سرمایه گذاری یکی از مهمترین دغدغه های بازرگانان و تولیدکنندگان است. بسیاری از نمایشگاه ها اگر چه از نظر موضوعی یکسان هستند اما از نظر محتوا متفاوت هستند. لذا پیشنهاد می شود قبل از حضور در یک نمایشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین نمایشگاه با گروه آی بی تور تماس حاصل فرمایید. گروه آی بی تور به عنوان بخش تجاری آژانس هواپیمایی به منظور ارائه خدمات به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است. مهمترین اهداف این مجموعه شامل کمک به صنعت کشور از طریق معرفی موفق ترین نمایشگاه های جهان، تسهیل حضور و بازدید از آن ها و کمک به برقراری روابط تجاری ما بین مشتریان ایرانی و خارجی در این نمایشگاه ها است. کارکنان آی بی تور هیئت های سیاسی، اقتصادی، اتحادیه های و اتاق های بازرگانی را در سفرهایشان همراهی می نمایند. همچنین به شما در تعیین قرارهای ملاقات، انعقاد قرارداد، حمل و نقل و ترخیص کالا پس بازدید از نمایشگاه کمک می نمایند گروه آی بی تور با بهره گیری از توانمندی های متخصصین و کارشناسان خود و با همکاری شرکای خارجی خود تورهای مختلفی را در سال برگزار می کند که فهرست آنها در سایت موجود می باشد. مشاوران حرفه ای آی بی تور همراه شما خواهند بود تا شما به راحتی اخذ ویزای شینگن تضمینی را برای بازید از نمایشگاه های بین المللی دریافت نمایید.
آی بی تور

نمایشگاه دامپروری فرانسه (SPACE):

مکان: رن، فرانسه
زمان نمایشگاه: ۱۹-۲۲ شهریور ۱۳۹۸


نمایشگاه دامپروری فرانسه (SPACE) جایگاه تجاری فوق العاده ای است که در آن تاجران حرفه ای می توانند با سیاستگذاران اتحادیه اروپا، وزرای کشاورزی از کشورهای مختلف و تصمیم گیرندگان کلیدی که به دنبال انجام تجارت و گسترش روابط تجاری بین المللی شان هستند، ملاقات کنند. به علاوه، نمایشگاه دامداری فرانسه فرصتی عالی برای تحقیق و توسعه است و با ایجاد بخش توسعه و تحقیق خود بر "طراحی کار" بیش از پیش می درخشد. در این بخش تاجران و تصمیم گیرندگان در رابطه با جنبه های مختلف سازماندهی کار در مزارع با هم به بحث می نشینند تا بهترین تعادل را بین عوامل کلیدی موفقیت تجارت کشاورزی پیدا کنند.
همه غرفه داران و بازدیدکنندگان بین المللی نمایشگاه دامپروریرن از بخش دام و طیور و از حوزه هایی چون خوراک حیوانات، سلامت، تولیدمثل، لقاح مصنوعی، مرغ داری ها، ساختمان های مزارع، تجهیزات مزرعه، فاضلاب و تصفیه آب مزرعه هستند.
نمایشگاه دامداری فرانسه، فرصتی است برای انواع نژادهای حیوانات (خوک، گوسفند، گاو، ماکیان، خرگوش و سایر نژادهای مرتبط)، محصولات و مواد مرتبط با کشاورزی (علوفه گاو، محصولات دامپزشکی، دانه ها، کودها، محصولات محافظت از گیاهان)، تجهیزات و دستگاه های ضروری برای تولید مثل، و تمام فعالیت های مرتبط: تولید، پردازش، فروش و بازاریابی، انواع تحقیقات مربوطه، شرکت های خدماتی و پشتیبانی.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایشگاه http://uk.space.fr مراجعه فرمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه SPACE فرانسه درتمام بخش های زنجیره تولید و فروش:

آی بی تور

محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار 
آزمایش کردن کمپین های بازاریابی
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.


آی بی تور

تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه
بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها
بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق


آی بی تور


شروع،ادامه وو ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه
تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.


آی بی تور


شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان
رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری
گسترش و گشایش بازارهای جدید.


آی بی تور

افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود
ایجاد جایگاه برای برند
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان


آی بی تور

ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.
ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

آی بی تور

چرا باید از نمایشگاه SPACE فرانسه بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسی اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازارنه تنها در فرانسه بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

ثبت نام در تور نمایشگاه

جهت ثبت نام لطفا تمام موارد زیر را تکمیل کنید

تصاویر نمایشگاه دامپروری فرانسه

+

+

+

+

+

+

;
تمامی حقوق این سایت متعلق به نورووب