آی بی تور -> نمایشگاه های بین المللی تجاری -> نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین (IFA) | آی بی تور
آی بی تور
آی بی تور

خدمات تور و مدارک مورد نیاز

قیمت برای هر نفر درسوئیت دو خوابه

قیمت برای هر نفر درسوئیت یک خوابه

خدمات تور

مدارک مورد نیاز

راهنمای ویزای شینگن

بلیط رفت و برگشت با هواپیما
اقامت در هتل به همراه صبحانه
خدمات اخذ ویزا
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
بلیط ورود به نمایشگاه
مشاور بازرگانی و مترجم چند زبا
  • سه قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ یا ۶*۴
  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار لازم
  • اصل شناسنامه
  • مدارک شغلی
  • مدارک ما
شینگن به مجموعه کشورهای اروپایی گفته می‌شود که تحت پیمانی با همین نام، قوانین یکپارچه‌ای در راستای فعالیت‌ها و مقررات مرزی و مسافرتی خود، وضع کرده‌اند. پیشنهاد صدور ویزای شینگن توسط کشورهای اروپایی و توافق این ۲۶ کشور برای رفت و آمد آزادانه مردم در آن‌ها، به دوران بعد از جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود. در ابتدا و در سال ۱۹۵۷ میلادی، چهار کشور اروپایی شامل نروژ، دانمارک، فنلاند و اسکاندیناوی قرار‌دادی را به جهت صدور مجوز برای سفر آسان بین یکدیگر امضا کردند. در حدود ۲۷ سال بعد، یعنی در سال ۱۹۸۴ میلادی، ایده ملحق شدن کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز توسط فرانسه و آلمان مطرح گردید. در نهایت، سرانجام یک سال بعد، در ۱۴ ژوئن ۱۹۸۵، در یکی ازمناطق کشور لوکزامبورگ به نام شینگن، ۵ کشور آلمان غربی، بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ ، پیمانی به همین را به امضا رسانیدند. به سبب همین پیمان، تمامی مردم کشورهای خارج از این اتحادیه، جهت سفر و اقامت در این مناطق، موظف به اخذ مجوز ورود و روادیدی جامع و واحد موسوم به «ویزای شینگن» هستند.
یکی از مهمترین دلایل رشد صنعت یک کشور، ایجاد حس رقابت از طریق ورود کالاهای با کیفیت وارائه محصولات داخلی در بازارهای جهانی است، که با ورود ارز، منجر به افزایش تولیدات آن کشور می گردد. در ایام برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای مشاهده آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها ایجاد میشود. در این نمایشگاه ها هزاران شرکت تولیدی و تجاری شرکت میکنند. در کنار آشنایی با تولید کنندگان و محصولات جدید و شرکت در نمایشگاه ها، فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو می توان گفت در این نمایشگاه ها علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور های مختلف، می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت. امروزه انتخاب یک نمایشگاه مناسب به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل شده و بالابردن میزان بهره از این سرمایه گذاری یکی از مهمترین دغدغه های بازرگانان و تولیدکنندگان است. بسیاری از نمایشگاه ها اگر چه از نظر موضوعی یکسان هستند اما از نظر محتوا متفاوت هستند. لذا پیشنهاد می شود قبل از حضور در یک نمایشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین نمایشگاه با گروه آی بی تور تماس حاصل فرمایید. گروه آی بی تور به عنوان بخش تجاری آژانس هواپیمایی به منظور ارائه خدمات به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است. مهمترین اهداف این مجموعه شامل کمک به صنعت کشور از طریق معرفی موفق ترین نمایشگاه های جهان، تسهیل حضور و بازدید از آن ها و کمک به برقراری روابط تجاری ما بین مشتریان ایرانی و خارجی در این نمایشگاه ها است. کارکنان آی بی تور هیئت های سیاسی، اقتصادی، اتحادیه های و اتاق های بازرگانی را در سفرهایشان همراهی می نمایند. همچنین به شما در تعیین قرارهای ملاقات، انعقاد قرارداد، حمل و نقل و ترخیص کالا پس بازدید از نمایشگاه کمک می نمایند گروه آی بی تور با بهره گیری از توانمندی های متخصصین و کارشناسان خود و با همکاری شرکای خارجی خود تورهای مختلفی را در سال برگزار می کند که فهرست آنها در سایت موجود می باشد. مشاوران حرفه ای آی بی تور همراه شما خواهند بود تا شما به راحتی اخذ ویزای شینگن تضمینی را برای بازید از نمایشگاه های بین المللی دریافت نمایید.
آی بی تور

نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین (IFA)

مکان: برلین، آلمان
زمان نمایشگاه: ۱۵-۲۰ شهریور ۱۳۹۸

نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین (IFA) فرصتی فوق العاده برای مروری بر روند و گرایشات بازار در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی است. این نمایشگاه رویدادی جهانی برای لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است که در برلین برگزار می شود و آخرین ابداعات و محصولات این بخش را در قلب مهمتربن بازار منطقه ای اروپا به نمایش می گذارد. تنها این نمایشگاه است که مروری اینچنین جامع بر بازار بین المللی دارد و توجه بازدیدکنندگان تجاری بیش از ۱۰۰ کشور را به خود جلب می کند. این نمایشگاه به تاجران این صنعت کمک می کند تا به درک بهتری از مشتریان خود برسند و از آن پس، محصولات پیشنهادی خود را با نیازهای این بخش انطباق دهند. این نمایشگاه، اصلی ترین مکان ملاقات خرده فروشان کلیدی، خریداران، و متخصصان این صنعت و رسانه ها به شمار می آید. این فرصت را از دست ندهید تا از روند بازار آگاهی یابید و جدیدترین فناوری ها و محصولات بازار را از نزدیک ببینید. نوآوری کلید اصلی رشد است و محصولات مبتکرانه و ابداعات در طول ۹۰ سال است که نیروی محرکه این نمایشگاه بوده اند. در نتیجه سهم نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی برلین در تحولات مثبت این حوزه از صنعت بسیار زیاد بوده است. این نمایشگاه، رویدادی فوق العاده برای انجام تجارتی موفق است.
محل دیدار فعالان این صنعت در عرصه جهانی:

این صنعت تا کنون اینچنین نمایشی از دسته بندی های جدید محصولات نداشته است و به این اندازه طیف کاملی از محصولات را برای عموم به نمایش نگذاشته بود. این نمایشگاه در سال ۲۰۱۵ ، نقش تخصص خود را به عنوان محل ملاقات فعالان این صنعت و مکانی برای تبادل اطلاعات ، بیش از پیش به اثبات رساند.
این نمایشگاه با بیش از ۱.۶۰۰ غرفه دار، بالغ بر ۲۴۰.۰۰۰ بازدیدکننده را به خود جذب می کند و ترکیبی منحصر به فرد از نوآوری در محصولات، ستاره ها و سرگرمی ها را به آنها ارائه می دهد. اکثر بازدیکنندگان از کشورهای خارجی هستند. فضای نمایشگاهی اشغال شده آخرین دوره برگزاری این نمایشگاه بزرگتر از همه دوره های پیشین بود.
در طول ۶ روز برگزاری نمایشگاه در سال ۲۰۱۵، میزان سفارشها حدود ۴.۳۵ میلیارد یورو بود و انتظار می رود ادامه تجارت نیز، خوب و مثمر ثمر باشد.
گزارشهای ثبت شده توسط تقریبا ۶،۰۰۰ نفر روزنامه نگار، از جمله ۲،۷۰۰ نفر از بیش از ۷۰ کشور، به ۱.۲ میلیارد نفر در سراسر جهان رسیده است.
لیست محصولات نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی برلین :

لوازم خانگی : کوچک
صوتی، سیستم ،Hi-Fi ، صدای فراگیر یا صدای ساراند
ارتباطات
نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر های شخصی
لوازم خانگی : بزرگ لوازم سبک زندگی، تندرستی، مراقبت های فردی
عکس، ویدیو
تجهیزات هوشمند خانه، خانه های متصل به شبکه
بخاری الکتریکی و سیستم های تهویه مطبوع
رایانه پوشیدنی
تلویزیون
سایر وسایل
لوازم الکتریکی کوچک خانگی
سیستم های صوتی و الکتریکی اتومبیل
لوازم سرگرمی خانه
اجزا و لوازم جانبی لوازم برقی
خانه آزمایشگاه تحقیقاتی
زیر ساخت : زمینی، ماهواره ای، کابل
۵۰۰۰ بخش اصلی و سرگرمی های الکترونیکی
سرگرمی های الکترونیکی، لوازم خانه های هوشمند، خانه های متصل به شبکه
رسانه های عمومی
ایستگاه تلویزیونی، رادیو، بخش موسیقی و بخش ویدیو، رسانه های حرفه ای
سرگرمی صوتی
سیستم HIFI، بلندگوها، سیستم های صوتی با عملکرد بالا
ارتباطات
مخابرات، کابل، موبایل، کنترل و مسیر یابی، IP، راه حل های شبکه، آنتن
لوازم خانگی
لوازم خانگی بزرگ، لوازم خانگی الکتریکی کوچک سیستم های گرمایشی خانگی کوچک
قطعات و تکنولوژی
تامین کننده، نیمه هادی ها، سالن بین المللی – ویژه : IFA TecWatch
رسانه من تصویر
عکس، ویدیو، بازی، رایانه، خافظه، ویژه: IFA iZone

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس http://b۲b.ifa-berlin.com مراجعه نمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه IFA برلین درتمام بخش های زنجیره تولید و فروش:

آی بی تور

محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار 
آزمایش کردن کمپین های بازاریابی
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.


آی بی تور

تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه
بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها
بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق


آی بی تور


شروع،ادامه و ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه
تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.


آی بی تور


شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان
رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری
گسترش و گشایش بازارهای جدید.


آی بی تور

افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود
ایجاد جایگاه برای برند
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان


آی بی تور

ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.
ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

آی بی تور

چرا باید از نمایشگاه IFA برلین بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسی اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازارنه تنها در آلمان بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

ثبت نام در تور نمایشگاه

جهت ثبت نام لطفا تمام موارد زیر را تکمیل کنید

تصاویر نمایشگاه لوازم الکترونیکی برلین IFA

+

+

+

+

+

+

;
تمامی حقوق این سایت متعلق به نورووب