آی بی تور -> نمایشگاه های بین المللی تجاری -> نمایشگاه مد و پوشاک پاریس (Who’s Next) | آی بی تور
آی بی تور

خدمات تور و مدارک مورد نیاز

قیمت برای هر نفر در سوئیت دو خوابه

قیمت برای هر نفر در سوئیت یک خوابه

خدمات تور

مدارک مورد نیاز

راهنمای ویزای شینگن

بلیط رفت و برگشت با هواپیما
اقامت در هتل به همراه صبحانه
خدمات اخذ ویزا
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
بلیط ورود به نمایشگاه
مشاور بازرگانی و مترجم چند زبا
  • سه قطعه عکس تمام رخ ۳*۴ یا ۶*۴
  • اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار لازم
  • اصل شناسنامه
  • مدارک شغلی
  • مدارک ما
شینگن به مجموعه کشورهای اروپایی گفته می‌شود که تحت پیمانی با همین نام، قوانین یکپارچه‌ای در راستای فعالیت‌ها و مقررات مرزی و مسافرتی خود، وضع کرده‌اند. پیشنهاد صدور ویزای شینگن توسط کشورهای اروپایی و توافق این ۲۶ کشور برای رفت و آمد آزادانه مردم در آن‌ها، به دوران بعد از جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود. در ابتدا و در سال ۱۹۵۷ میلادی، چهار کشور اروپایی شامل نروژ، دانمارک، فنلاند و اسکاندیناوی قرار‌دادی را به جهت صدور مجوز برای سفر آسان بین یکدیگر امضا کردند. در حدود ۲۷ سال بعد، یعنی در سال ۱۹۸۴ میلادی، ایده ملحق شدن کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز توسط فرانسه و آلمان مطرح گردید. در نهایت، سرانجام یک سال بعد، در ۱۴ ژوئن ۱۹۸۵، در یکی ازمناطق کشور لوکزامبورگ به نام شینگن، ۵ کشور آلمان غربی، بلژیک، فرانسه، لوکزامبورگ ، پیمانی به همین را به امضا رسانیدند. به سبب همین پیمان، تمامی مردم کشورهای خارج از این اتحادیه، جهت سفر و اقامت در این مناطق، موظف به اخذ مجوز ورود و روادیدی جامع و واحد موسوم به «ویزای شینگن» هستند.
یکی از مهمترین دلایل رشد صنعت یک کشور، ایجاد حس رقابت از طریق ورود کالاهای با کیفیت وارائه محصولات داخلی در بازارهای جهانی است، که با ورود ارز، منجر به افزایش تولیدات آن کشور می گردد. در ایام برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی برای مشاهده آخرین دستاوردهای فن آوری روز دنیا و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها ایجاد میشود. در این نمایشگاه ها هزاران شرکت تولیدی و تجاری شرکت میکنند. در کنار آشنایی با تولید کنندگان و محصولات جدید و شرکت در نمایشگاه ها، فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تجار و بازرگانان کشور های مختلف دنیا در اختیار شما می گذارد. از این رو می توان گفت در این نمایشگاه ها علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور های مختلف، می توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشور ها پرداخت. امروزه انتخاب یک نمایشگاه مناسب به یک سرمایه گذاری موفق تبدیل شده و بالابردن میزان بهره از این سرمایه گذاری یکی از مهمترین دغدغه های بازرگانان و تولیدکنندگان است. بسیاری از نمایشگاه ها اگر چه از نظر موضوعی یکسان هستند اما از نظر محتوا متفاوت هستند. لذا پیشنهاد می شود قبل از حضور در یک نمایشگاه جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین نمایشگاه با گروه آی بی تور تماس حاصل فرمایید. گروه آی بی تور به عنوان بخش تجاری آژانس هواپیمایی به منظور ارائه خدمات به صاحبان صنایع و بازرگانان ایرانی در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است. مهمترین اهداف این مجموعه شامل کمک به صنعت کشور از طریق معرفی موفق ترین نمایشگاه های جهان، تسهیل حضور و بازدید از آن ها و کمک به برقراری روابط تجاری ما بین مشتریان ایرانی و خارجی در این نمایشگاه ها است. کارکنان آی بی تور هیئت های سیاسی، اقتصادی، اتحادیه های و اتاق های بازرگانی را در سفرهایشان همراهی می نمایند. همچنین به شما در تعیین قرارهای ملاقات، انعقاد قرارداد، حمل و نقل و ترخیص کالا پس بازدید از نمایشگاه کمک می نمایند گروه آی بی تور با بهره گیری از توانمندی های متخصصین و کارشناسان خود و با همکاری شرکای خارجی خود تورهای مختلفی را در سال برگزار می کند که فهرست آنها در سایت موجود می باشد. مشاوران حرفه ای آی بی تور همراه شما خواهند بود تا شما به راحتی اخذ ویزای شینگن تضمینی را برای بازید از نمایشگاه های بین المللی دریافت نمایید.
آی بی تور

نمایشگاه مد و پوشاک پاریس (Who’s Next)

مکان: پاریس ، فرانسه
زمان نمایشگاه: ۲۸ دی تا ۱ بهمن ۱۳۹۷

نمایشگاه مد و پوشاک پاریس (Who’s Next) مهمترین نمایشگاه تجاری بین المللی مد در زمینه پوشاک زنانه در اروپا است. این رویداد که در دی و شهریور در پاریس برگزار می شود، پذیرای ۵۰۰۰۰ بازدیدکننده است و حدود ۸۰۰ برند بین المللی پوشاک در آن ارائه می شود. نمایشگاه مد و پوشاک پاریس در هر فصل به هنرمندان با استعداد ماموریت می دهد تا مطالب تبلیغاتی نمایشگاه را آماده کنند تا خواسته های نمایشگاه به اطلاع عموم رسانده شوند. برندها، خریداران، روزنامه نگاران و نوآوران از بیش از ۱۰۰ کشور در این نمایشگاه گرد هم می آیند تا طی چهار روز جلسه، فعالیت و میهمانی، مد و روندهای هر فصل را تعیین کنند. یکی از رسالت های این نمایشگاه تجاری کمک به افراد حرفه ای برای درک پیشرفت های نوین این صنعت، از طریق کنفرانس ها و خدمات تخصصی خرده فروشی اختصاصی برای خریداران است.
توزیع برندها در نمایشگاه مد و پوشاک پاریس :
نمایشگاه تجاری مد و پوشاک پاریس کلکسیون های فرانسوی و بین المللی پوشاک آماده را در ۵ حوزه گرد هم می آورد:
شهرت (FAME- ۲۰۰) برند:
بیش از ۱۰ سال است که بخش "شهرت" مجموعه ای از استعدادهای جوان و همچنین طراحان لباس زنانه را تحت عنوان آتلیه (ATELIER)گرد هم می آورد.
خصوصی (PRIVATE- ۲۰۰) برند:
مجموعه ای از برندهای معروف و نوآورانه بین المللی زنانه با پتانسیل تجاری بسیار زیاد را ارائه می دهد.
مد روز (TRENDY- ۷۵) برند:
به محصولات موجود با قیمت مناسب از برندهای مد پوشاک زنانه اختصاص دارد.
شهری (URBAN- ۷۵) برند:
ترکیبی از برندهای پوشاک زنانه و مردانه از پوشاک جین و لباس های مناسب روزمره را دربر می گیرد.
استودیو (STUDIO- ۲۰۰) برند:
مجموعه ای از پوشاک زنانه که هر زنی باید داشته باشد و براساس دسته برند مرتب شده اند.
شوی لباس در نمایشگاه فشن فرانسه:

نمایشگاه تجاری مد و پوشاک پاریس که یک فستیوال مد واقعی است، به داشتن فشن شوها شهرت دارد. این رویداد هیجان انگیز در هر سال برگزاری نمایشگاه تغییر داده شده و اصلاح می شود تا روندهای فردا از طریق طراحی های هوشمندانه صحنه که از مفاهیم منحصر به فرد الهام گرفته اند به نماش گذاشته شوند.
برنامه های همزمان:
نمایشگاه لوازم جانبی پوشاک و زیورآلات نمایشگاه لوازم جانبی پوشاک و زیورآلات برای ۲۵ سال جایگاه ملاقات معتبری برای طراحان لوازم جانبی پوشاک و زیورآلات بوده و روندها و برندهای نوظهور را به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه براساس قوانین بازار سازماندهی شده و با استفاده از روندهای بازار پاسخگوی نیازهای شما است. نمایشگاه لوازم جانبی پوشاک و زیورآلات که به داشتن مجموعه ای انحصاری شهرت دارد، برندها و طراحان جواهرات، کفش، مصنوعات چرمی، و سایر انواع لوازم جانبی و زیورآلاتی را به نمایش می گذارد که به طور ویژه با توجه به نوآورانه بودن، سبک و اصالت آنها انتخاب شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.whosnext-tradeshow.com مراجعه نمایید.

مزایای شرکت در نمایشگاه Who’s Next پاریس درتمام بخش های زنجیره تولید و فروش:

آی بی تور

محک زدن کلاها و خدمات جدید در بازار 
آزمایش کردن کمپین های بازاریابی
آزمودن تصویر برند و نحوه درک بازار از آن.


آی بی تور

تنظیم قرار ملاقات با مشتریان فعلی و بالقوه
بهره برداری از کانال توزیع و اجرایی کردن فروش
وفاداری مشتریان و متقاضیان را به کالا های خود بیشتر کنید
معرفی جنبه ها ،ویژگی ها و استراتژی های جدید و دریافت نظرات مشتریان و بحث در مورد آن ها
بازیابی مشتریان و متقاضیان سابق


آی بی تور


شروع،ادامه و ایمن کردن معاملات با کانال پخش و توزیع موجود در نمایشگاه
تولید یا تکمیل داده های خود با ارتباطات جدید که می تواند به فروش در آینده منجر شود.


آی بی تور


شناسایی و هدف قراردادن شرکای جدید و توزیع کنندگان در سراسر جهان
رسیدگی کردن و پوشش دادن مشتریان و تامین کنندگان فعلی
ساختن و بهبود بخشیدن تصویری مطمئن در جهت تسهیل رسیدن به توافقات در آینده
متقاعد ساختن سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری
گسترش و گشایش بازارهای جدید.


آی بی تور

افزایش یا ایجاد اگاهی در مورد برند خود
ایجاد جایگاه برای برند
نمایش و معرفی برند خود به مشتریان


آی بی تور

ماندن در اخبار پوشش داده شده توسط رسانه ها ،معرفی جنبه ها و ویژگی های جدید و جذب رسانه ها.
ابقای روابط خوب با گزارشگران و سردبیران مجلات .

آی بی تور

چرا باید از نمایشگاه Who’s Next پاریس بازدید کرد؟

  • کسب اطلاعات بیشتر درباره کالا ها و خدمات تخصصی ارائه شده در بازار های بین المللی.
  • بررسی اجمالی تمام خدمات و کالا های تخصصی ارائه شده در بازار در جهت شناخت بهتر تمایلات و گرایشات بازارنه تنها در فرانسه بلکه در تمام دنیا.
  • آغاز ،ادامه و محکم کردن معاملات با کانال پخش و توزیع محصولات موجود در نمایشگاه.
  • ساختن شبکه ارتباطی کاری.
  • تنظیم قرار ملاقات با تهیه کنندگان بالقوه بازار.
  • تقویت روابط تجاری با تهیه کنندگان فعلی.
  • بررسی شرایط امکان حضور در نمایشگاه های آینده.
  • تحلیل و بررسی مشخصات کالا ها و خدمات از نزدیک.

ثبت نام در تور نمایشگاه

جهت ثبت نام لطفا تمام موارد زیر را تکمیل کنید

تصاویر نمایشگاه مد و پوشاک پاریس

+

+

+

+

+

+

;
تمامی حقوق این سایت متعلق به نورووب