دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه آب و فاضلاب آلمان

نمایشگاه آب و فاضلاب آلمان IFAT

بزرگترین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، دفع زباله و فاضلاب (IFAT ) در مرکز نمایشگاهی شهر مونیخ آلمان برگزار می گردد. شما میتوانید به عنوان یک غرفه دار محصولات و خدمات خود را به بازار بین المللی عرضه کنید . این نمایشگاه این فرصت را به شما میدهد تا از آخرین دستاوردها و تکنولوژی های مربوط به آب و فاضلاب ، تاسیسات آب و فاضلاب و کانال سازی برای انتقال فاضلاب ، آب باران و برف ، پردازش های بیوشیمیایی ، مکانیکی و فیزیکی ، بازیافت و انهدام فضولات ، ایمنی در کار، کود آلی ، تجهیزات حمل و نقل و ماشین آلات ، تقطیر و استخراج هوا ، اندازه گیری ، کنترل و تکنولوژی آزمایشگاه ، مراحل کنترل آب ، فاضلاب ، فضولات و هوا و بازیافت مواد و عملکرد مواد اولیه بهره مند و آگاه شوید.

نمایشگاه محیط زیست و آب و فاضلاب آلمان IFAT
نمایشگاه محیط زیست و آب و فاضلاب آلمان IFAT

نظافت عمومی و خدمات خیابان ها و جاده زمستانی ، تهیه آب و انهدام فاضلاب ، مدیریت محیط ، آزمایشگاه های تجزیه ، انجمنها و موسسات مرتبط ، رفع آلودگی ها ، گندزدایی ، تکنولوژی محیط زیست، نظافت شهری لایروبی و آبیاری از دیگر بخش های مهم این نمایشگاه است . همچنین شما در این نمایشگاه قادرید تا با مشتریان و مدیران بین المللی در ارتباط باشید و در پروژه های بین المللی شرکت کنید.

محصولات نمایشگاه مدیریت آب مونیخ:

  • این نمایشگاه ویترین برجسته ای از قابلیت های صنعت محیط زیست است:
  • استخراج و استفاده از آب
  • تصفیه آب و فاضلاب
  • توزیع آب و فاضلاب
  • حفاظت از سواحل، بدنه های آبی (دریاچه ها، دریاها، اقیانوس ها و …) و کنترل سیل
  • دفع زباله و بازیافت
  • تولید انرژی از مواد زائد نظافت شهری،
  • رفت و روب معابر، تعمیر و نگهداری و خدمات زمستانی جاده
  • تصفیه و ضد عفونی خاک و زمین های قدیمی
  • تصفیه دودکش ها و گاز و استخراج هوا / کنترل آلودگی هوا
  • کاهش آلودگی های صوتی / عایق صدا
  • تجهیزات اندازه گیری، کنترل و فن آوری های آزمایشگاهی
  • خدمات علوم، تحقیق و انتقال فن آوری

نکات اصلی نمایشگاه IFAT :

استفاده پایدار از منابع، ارتقاء بازیافت از پلاستیک، آب و زباله

افزایش مداوم تعداد بازدیدکنندگان و علاقه فزاینده بین المللی نشان دهنده اهمیت بالای نمایشگاه آب و فاضلاب آلمان به عنوان نمایشگاهی معتبر برای استراتژی ها و راهکارهای جدید در مدیریت آب، فاضلاب، پسماند و مواد خام با تأکید بر استفاده محتاطانه از منابع در چرخه های هوشمند به منظور حفظ آنها برای طولانی مدت است. آخرین دستاوردهای صنعت آب ، محیط زیست ، دفع زباله و فاضلاب در نمایشگاه سه سالانه IFAT در مونیخ آلمان ارائه می شود. این نمایشگاه بازتاب بازدید سیاستمداران بین­ المللی، هیئت ­های تجاری متعدد از سراسر جهان و کارشناسان فناوری بود که ایده ها، تجارب و دانش خود را به اشتراک گذاشتند. آقای استفان رومِل (Stefan Rummel)، یکی از دو مدیران عاملِ نمایشگاه مونیخ بیان نمودند: نمایشگاه بیانگر اهمیت صنعت و مسائل مربوطه به آن است. تعداد مشارکت کنندگان با رشد ۷ درصدی به ۳،۳۰۵ غرفه گذار و تعداد بازدیدکنندگان با ۴ درصد افزایش به بیش از ۱۴۱،۰۰۰ نفر رسید.

– آمار و ارقام IFAT ۲۰۱۸:
بیش از ۱۴۱،۰۰۰ نفر بازدیدکننده متخصص از بیش از ۱۶۰ کشور در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ مه ۲۰۱۸ در مونیخ حضور داشتند. (در سال ۲۰۱۶: تعداد بازدیدکنندگان ۱۳۶،۸۸۵ نفر بود.) گذشته از آن، این نشان دهنده تخصصی بودن نمایشگاه IFAT است. در این دور از نمایشگاه بیشترین پیشرفت مربوط به کشورهای ژاپن، روسیه، استرالیا، چین و اسلوونی است. در مجموع نیز ۳،۳۰۵ غرفه گذار از ۵۸ کشور، محصولات و نوآوری ­های خود را برای توسعه صنعت زیست محیطی ارائه کردند. آقای دکتر یوهانس کیرشهوف (Johannes F. Kirchhoff) ریاستِ هیئتِ مشاوره نمایشگاه IFAT و مدیرعامل شرکت KIRCHHOFF Group نتیجه مثبتی بدست آوردند: \”نمایشگاه IFAT یک نمونه کارآمد دیگر از یک پلت فرم بی نظیر برای شرکت های دفع زباله شهری و خصوصی و همچنین آب، فاضلاب، زباله و مواد اولیه صنعت است.

با توجه به اهمیت این نمایشگاه بین المللی و ضرورت حضور مدیران و متخصصان ایرانی و کارشناسان بخش آب و فاضلاب و محیط زیست کشور ، تولید کنندگان ، شرکت های ساختمانی ، مشاوران ساختمانی این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر بارسلونا، کشور اسپانیا

زمان برگزاری : 24 الی 28 اردیبهشت 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه محیط زیست و آب و فاضلاب آلمان IFAT
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3614
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا