دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدتک

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدتک Medtec آلمان

نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدتک Medtec پایگاهی برای تولیدکنندگان و تهیه کنندگان جهت ارئه و عرضه ی آخرین تکنولوژی ها و محصولات به بازدیدکنندگان حرفه ای این صنعت جهت دریافت راهکارها برای پروژه های کلیدی می باشد. ترکیب Medtec Europe و MT-CONNECT نمایشگاه MedtecLIVE را ایجاد کرده و فن آوری های جدید پزشکی را نیز گرد هم جمع خواهد کرد. MedtecLIVE به وضوح کل زنجیره تامین فناوری پزشکی را از نمونه اولیه به مرحله تولید و فرایندهای تولید پساب تولید خواهد کرد. این نمایشگاه محصولاتی مثل محصولات ویژه پزشکی، ابزار آزمایش و تست، تجهیزات قلبی-عروقی، ابزار و وسایل ارتوپدی، تجهیزات جراحی در محیط زنده، تجهیزات تشخیص طبی، ماشین آلات و دستگاه های بیمارستانی با کیفیت بالا و … را در زمینه پزشکی و داروسازی، لوازم علمی و تحقیقاتی، صنایع گیاهی و آیورودا به نمایش می گذارد.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی MedtecLIVE
نمایشگاه تجهیزات پزشکی MedtecLIVE

این نمایشگاه، نمایش جامعی از نمونه کارهای Medtec می باشد که گردهمائی رویدادها و محصولات رسانه ای را جهت تأمین تجربیاتی کامل برای بازدیدکنندگان و فرصت هایی را برای غرفه داران فراهم می آورد. تاکنون بیش از ۲۵۰ ملاقات را به عنوان بخشی از برنامه ملاقات های بین المللی داشته ایم. برنامه های ملاقاتی Medtec ارتباط بین بازدیدکنندگان و غرفه داران را در جهت یافتن و تنظیم کردن قرارهای ملاقات با مخاطبین کلیدی فراهم می آورد.

غرفه داران نمایشگاه تجهیزات پزشکی MedtecLIVE:

نمایشگاه MedtecLIVE پذیرای بیش از ۱۰۰۰ غرفه دار حرفه ای، جهت دستیابی به نمایش بهتر از انواع گوناگونی از ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات می باشد. ماشین آلات باکیفیت بیمارستان ها، محصولات ویژه پزشکی، ابزار آزمایش و تست، تجهیزات قلبی-عروقی، ابزار و وسایل ارتوپدی، تجهیزات جراحی در محیط زنده، تجهیزات تشخیص طبی، ماشین آلات و دستگاه های بیمارستانی با کیفیت بالا، راهکارهای بسته بندی، محصولات مراقبت پزشکی خانگی، داروهای ریوی، تجهیزات تصویری پزشکی، ابزارآلات رادیولوژی و ابزار پلاستیکی پزشکی و… در اینجا به نمایش گذاشته می شوند. ابزارآلات اتوماتیک پزشکی، ابزارآلات مراقبت های اورژانسی، محصولات توانبخشی، بیهوش کننده ها، تدارکات ورزشی پزشکی و دیگر لوازم مرتبط همچنین در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند. لیست غرفه داران در نمایشگاه شامل چندین شرکت ذکر شده ازجمله ایستمن شیمیایی B.V. و فناوری های Glenbrook و … می شوند.

بهترین دلایل شرکت در نمایشگاه پزشکی و درمانی مدتک MedtecLIVE:

  • دستیابی به آخرین محصولات از بیش از ۶۰۰ تولیدکننده MedtecLIVE ملاقات هایی را در جهت متقاعد ساختن شما فراهم می کند که بیشترین زمان حضور شما در نمایشگاه را شامل می شود. بهترین ها را در میان نوآوری های غرفه داران رقیب در نمایشگاه مورد قضاوت قرار دهید.
  • شرکت در جلسات آموزشی آزاد با تمرکز بر زمینه های قلب-عروقی، ارتوپدی، تشخیص طبی در محیط زنده، تنظیمات و خیلی موارد دیگر
  • کارگاه ها و جلسات به روز تجاری، جهت فراهم آوردن یک برنامه آموزشی بی نظیر
  • آکادمی تازه کاران-دادن فرصت به تجارت های جدید در جهت نمایش نوآوری هایشان به بازدیدکنندگان و تهیه کنندگان
  • ایجاد شبکه های ارتباطی با تهیه کنندگان، کارشناسان صنعتی، هم رده های این صنعت و همکاران فرصت جهت ملاقات با انجمن های پیشرو و رسانه هایی که این رویداد را حمایت می کنند.

بخش آموزشی- تحصیلی نمایشگاه مدتک:

MedtecLIVE در روند آموزشی انقلاب عظیمی را بر پا کرده است و برای شما سری گسترده ای از راهکارها و نکته های کلیدی و ارائه های دیدنی را با تمرکز بر اصول کلیدی پزشکی، شامل آموزش در MedtecLIVE می شود را فراهم می آورد.

  • ارتوپدی
  • قلبی-عروقی
  • محصولات ترکیبی
  • دستگاه-دارو
  • تشخیص طبی در محیط زنده
  • تنظیمات و دسترسی تجاری
  • تولید افزودنی ها
  • سلامتی دیجیتال
  • تجارت به روز

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر اشتوتگارت، کشور آلمان

زمان برگزاری : 29 الی 31 خرداد 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدتک آلمان MedtecLIVE
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3640
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا