دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه چاپ دروپا دوسلدورف آلمان

نمایشگاه صنعت چاپ دروپا drupa دوسلدورف آلمان

نمایشگاه چاپ دروپا دوسلدورف آلمان بزرگترین و مهمترین نمایشگاه جهانی در صنعت چاپ می­باشد. نمایشگاه چاپ دوسلدورف آلمان مهمترین گردهمایی تجاری صنعت چاپ بوده و مرکز اصلی ارائه محصولات، خدمات و جدیدترین تکنولوژی های مربوط به چاپ و پرینت سه بعدی(3D Printer) می­باشد. نمایشگاه چاپ دوسلدورف با تم های برجسته چاپ، پرینت کاربردی، بسته بندی محصولات، پرینت سه بعدی و پرینت سبز به این تغییرات پاسخ داده و در حال بازگشایی گروه جدیدی از بازدیدکنندگان تحت عنوان هنر تکنولوژی و راهکارهای جدید می باشد.

نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa
نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa

نوشته مایک فراری – بنیانگذار راهکارهای نوآورانه شرکت فراری:

تصویر زیر در سایت نمایشگاه دروپا، معرف اهمیت سرعت بروز شدن تبلیغات و بسته بندی هر محصول جهت حفظ وفاداری مشتریان، بوسیله ابزارهای دیجیتال و تکنولوژی روز است. 

مصرف کنندگان در طول زمان با برندهایی در ارتباط هستند و با آنها رابطه برقرار می کنند. وقتی دوستان و خانواده ترجیحات خود را به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، مصرف کنندگان راحت تر وسوسه می شوند که محصول شخص دیگری را امتحان کنند. در نتیجه، وفاداری به برند اغلب امری زودگذر است و تغییر عادات خرید مصرف کننده سرعت گرفته است. برندها و بسته بندی و چاپگرها باید به نیاز مصرف کنندگان به “در لحظه بودن” پاسخ دهند. محصولات برای جلوگیری از کهنه شدن به تجدید نیاز دارند، برندها و چاپگرها به طور یکسان باید روی انعطاف‌پذیری و احساسات مشتریان تمرکز کنند.

نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa
نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa

دسته بندی غرفه داران نمایشگاه چاپ بسته بندی تبلیغات آلمان دروپا:

  • پیش چاپ / چاپ (۳۲۳ غرفه دار)
  • پرس / بسته بندی (۴۳۱ غرفه دار)
  • فناوری های آینده (۴۴ غرفه دار)
  • متریال (۳۱۱ غرفه‌دار)
  • تجهیزات / خدمات / زیرساخت (۲۵۴ غرفه‌دار)

مکان برگزاری نمایشگاه  چاپ دروپا:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی دروپا در شهر دوسلدورف پایتخت ایالت نوردراین-وستفالن (Nordrhein-Westfalen) در غرب کشور آلمان برگزار می‌شود. دوسلدورف آلمان ۲۱۷ کیلومتر مربع مساحت و در حدود ۶ میلیون و دویست هزار نفر جمعیت دارد. بندر شهر دوسلدورف که در کنار شهر قدیمی رودخانه راین قرار دارد در ده سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته، به همین دلیل این شهر از لحاظ تجاری و اقتصادی رونق بسیاری گرفته است. مردم این شهر مانند سایر مردم ساکن این کشور به زبان آلمانی سخن میگویند و زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان این منطقه محسوب می‌شود، اگر چه به دلیل مهاجرانی که در این شهر اقامت دارند استفاده از زبان‌های کردی، ترکی و… نیز در بین مردم مشاهده می‌شود. ساکنین دوسلدورف آلمان دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی پذیرفته‌اند و از پیروان مذهب کاتولیک محسوب می‌شوند؛ اما در کنار مسیحیان ساکن در این منطقه پیروان دیگر دین‌ها مانند بوداییان، یهودیان و مسلمانان نیز مشاهده می‌شوند که به نسبت تعداد مسلمانان پس از مسیحیان در این شهر بیشتر از پیروان دیگر ادیان است.

چگونه می توان از نمایشگاه چاپ و بسته بندی آلمان بازدید کرد؟

شرکت در نمایشگاه چاپ دوسلدورف بین المللی مستلزم دریافت کارت ورود به نمایشگاه و قبل از آن اخذ ویزا برای سفر به کشور آلمان می­باشد، آی بی تور مجری تخصصی اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه های بین المللی اروپا و برگزار کننده تورهای نمایشگاهی در این راستا با همکاری سازمان توسعه تجارت اقدام به اعزام هیئت تجاری به نمایشگاه چاپ و بسته بندی دروپا کرده است. شما می­توانید برای ملحق شدن به این هیئت و استفاده از تور نمایشگاهی چاپ و بسته بندی دروپا با آی بی تور تماس حاصل کرده تا این شرکت در تمامی مراحل ثبت نام و دریافت کارت نمایشگاه، نوبت دهی سفارت، اخذ ویزای شینگن، رزرو هتل و بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی و سایر مراحل سفر همراه شما باشد.

هزینه شرکت در نمایشگاه چاپ دروپا  drupa  چقدر است؟

هزینه کارت ورود به نمایشگاه چاپ دروپا دوسلدورف آلمان 150 یورو بوده که قبل از ورود به سفارت باید خریداری شود. برای اطلاع از سایر هزینه ها شامل وقت سفارت، انجام پروسه ویزا، هزینه هتل، بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، ترانسفر و… با آی بور تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند.

چرا باید از نمایشگاه چاپ دروپا دوسلدورف آلمان دیدن کرد؟

با کمک تکنولوژی های مدرن و راه حل های جدید،نمایشگاه چاپ دوسلدورف زمینه هایی مانند محصولات بسته بندی، چاپ و چاپ سه بعدی را پوشش می دهد. دروپا از لحاظ اندازه، گستردگی و درخواست تمدیدش یک گردهمایی خاص به شمار می رود و به دلیل پیشنهادات زیاد و برنامه ١١ روزه برای پرینت خلاقانه و راهکارهای میان رسانه ای و تکنولوژی های آینده و کاربردهای صنعتی، مهم ترین نمایشگاه بین المللی در صنعت چاپ محسوب می شود. نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوسلدورف در جهان دارای بالاترین سطح جذابیت برای بازدیدکنندگان و فعالان این عرصه است چرا که درنمایشگاه چاپ و بسته بندی دروپا جدیدترین تکنولوژی های روز جهان به نمایش درمی­آید و این فرصت مناسبیست برای لمس و رویارویی با تجارب سایر کشورها و برندهای ممتاز در زمینه چاپ. اغلب شرکت های بزرگ دنیا برای این نمایشگاه سرمایه گذاری های عظیم کرده و با برنامه ریزی در جهت ارائه تجربیات و سرمایه گذاری های خود به دروپا می­‌آیند.

آنچه شرکت کنندگان تور نمایشگاه چاپ تبلیغات بسته بندی دروپا  آلمان  می گویند:

نمایشگاه چاپ آلمان دروپا هفتاد سال است که هر چهار سال یک بار برگزار میشود و نمایشگاه پیشرو جهان است. بهترین مکان برای کسی که میخواهد جلوتر باشد، اتوماسیون، فاصله بین دنیای واقعی و دیجیتال را کم میکند.

شعار نمایشگاه چاپ تبلیغات بسته بندی دروپا آلمان:

“ما آینده را خلق میکنیم.”

غرفه داران و شرکت کنندگات در نمایشگاه چاپ drupa آلمان:

سرمایه گذاری در این نمایشگاه بسیار عالی و فراتر از حد انتظار بوده، با نزدیک شدن به نمایشگاه 11 روزه دروپا تاکنون 1837 غرفه دار از 54 کشور جهان در نمایشگاه شرکت کرده اند و رویداد نمایشگاه چاپ و بسته بندی آلمان را به مهم ترین رویداد صنعت چاپ جهان مبدل ساخته اند.

گروه های کالایی شرکت کننده در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوسلدورف آلمان شامل :

چاپ دیجیتال، تجهیزات چاپ، طراحی گرافیک، نرم افزار های گرافیکی، لمینت، چاپگرهای بزرگ، صنعت کاغذ، محصولات کاغذی، صنعت چاپ، ماشین های چاپ، چاپخانه و خدمات چاپ می‌باشد.

مسابقه طراحی پارچه و لباس:

مسابقه طراحی پارچه و لباس در بخشی از نمایشگاه چاپ تبلیغات بسته بندی آلمان دروپا اجرا میگردد.

نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa
نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa

نمایشگاه  چاپ آلمان را از دست ندهید!

مکان برگزاری دروپا : مرکز نمایشگاهی شهر دوسلدورف، کشور آلمان

زمان برگزاری دروپا : 08 الی 18 خرداد 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنعت چاپ آلمان drupa
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3708
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا