دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ

نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری آلمان Handwerk & Design

نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ فرصتی برای درخشیدن، عرصه ایده آلی که صنعتگران مجرب و استعدادهای جوان با مخاطبین آثار خود ملاقات می کنند. نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ آثار هنری ماهرانه، کارهای دستی رده بالا و طراحی های هنرمندانه را به نمایش می گذارد. در این نمایشگاه میزان بالایی از اطلاعات ارزشمند به واسطه ی نمایش غرفه ها و نمایش های ویژه، ارائه ی خدمات و محصولات، به شرکت کنندگان منتقل میکند و نمایش ها، سمینارهای آزاد، سخنانرانی ها و توضیحات و توصیه های متخصصان این صنعت نیز در این نمایشگاه به وقوع می پیوندند. تمامی مواردی را که یک صاحب خانه می خواهد پیدا کند یا نیاز دارد که بداند، می تواند در این نمایشگاه بیابد. غرفه های محصولات لوکس و تجملی، بهبود و ارتقای منزل و تغییر دکوراسیون خانه در جهت نمایش محصولات و خدمات شما راه اندازی شده اند. در این نمایشگاه کارها و صنایع دستی ماهرانه با طراحی های هنری زیبا آمیخته شده اند.

نمایشگاه صنایع دستی آلمان Handwerk & Design
نمایشگاه صنایع دستی آلمان Handwerk & Design

درباره نمایشگاه صنایع دستی و طرح های هنری مونیخ:

ایده و نوآوری: تجارت صنایع دستی، اثرهای هنری برتر و طراحی روز به روز پیچیده تر و پیشرفته تر می شوند و مرزهای بین شان از بین می رود. نمایشگاه «Handwerk & Design» که در موقعیت بین المللی شهرت دارد، به صورت قابل توجهی این پیشرفت ها و نوآوری ها را منعکس می کند: در سالن B١، نمایشگاه ها ی بین المللی تجاری تخصصی، تجارت صنایع دستی و هنرهای برتر، به همراه زمینه طراحی تکمیل می شوند. مهارت های بی نظیر صنایع دستی و طراحی های خوب، بسیار مؤثر و الهام بخش خواهند بود.
نظم و شفافیت: اگرچه مرزهایی بین این زمینه های هنری وجود ندارد و یک مبادله متقابل بینشان وجود دارد، دوره ها می توانند به طور واضح تعریف شوند: تجارت های صنایع دستی در موقعیت تولیدی و فعالیت محوری، هنرهای برتر در موقعیت طراحی و فعالیت محوری به همرا جاه طلبی های هنری، و بخش طراحی، فعالیتی هنری با دیدگاهی به تولید صنعتی می باشند. در هرکدام از این بخش ها، «Handwerk & Design» سطح بالایی از کارشناسی و مهارت را نمایان می کند.
بازگشایی: 
تمامی هنرها، در زمینه های صنایع دستی و طراحی بطور متقابل یکدیگر را غنی و تکمیل می کنند. با بازگشایی درهای این نمایشگاه به روی طراحان، «Handwerk & Design» نقش مهم و عادلانه ای را در تجارت ایفا می کند: توسعه و نوآوری در هنر و طراحی، پوششی وسیع تر، ایده های جدید مورد انتظار و امکانات برای ارتباط را فراهم می سازد. مفهوم: «Handwerk & Design»، هنرمندان ماهر، هنرهای برتر در سطح بالا و طراحی کارشناسانه را ارائه می دهد، اما همچنین این نمایشگاه پایگاهی برای کسانی که مرزهای هنری را در گرایش طراحی رد می کنند می باشد. این نمایشگاه ارزشی ویژه برای همراهی با آموزشگاه های تکنیکی که در ایجاد ارتباط میان صنایع دستی، هنرهای برتر و طراحی منحصربه فرد، قابل لمس و جامع را برای هنرمندان دارد.
تغییر پذیری: با حضور هنرمندان آلمانی گوناگون، انجمن های هنری و گروه های هنری جهانی، «Handwerk & Design»، صنایع دستی معاصر، جواهرات، هنرهای پرمتقاضی و طراحی ها را در سطح هنر مدرن به نمایش می گذارد. نمایشگاه های ویژه بین المللی EXEMPLA*, TALENTE*, SCHMUCK** و MEISTER DER MODERNE* از نمایشگاه های معروف شرکت کننده در این نمایشگاه می باشند.
مکان ملاقات:
 «Handwerk & Design»، افراد فعال در هنر و صنایع دستی، طراحان، متخصصان مد، خیاطان، طلاسازان و نقره کاران و کسانی که در طرح های جدید به همتا هستند، با یافتن مکانی منحصر به فرد در هنر و فرهنگ که درجه بالایی در قدرت فروش دارد، به اهداف خود دست خواهند یافت.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر مونیخ، کشور آلمان

زمان برگزاری : 09 الی 13 اسفند 1402

 
 
Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنایع دستی آلمان Handwerk & Design
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3666
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا