دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنایع فولادی و فلز کاری اشتوتگارت

نمایشگاه صنایع فولادی و فلز کاری اشتوتگارت آلمان (Blechexpo)

نمایشگاه صنایع فولادی و فلز کاری (Blechexpo) در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار میشود. دو نمایشگاه تجاری عملی Blechexpo و Schweisstec بطور همزمان در یک چرخه دو ساله در مرکز نمایشگاه دولتی ایالت اشتوتگارت (Landesmesse اشتوتگارت) برگزار می شود و تنها رویدادی در جهان است که به فناوری های مکمل پردازش فلز و پیوستن به فناوری می پردازد.

نمایشگاه صنایع فولاد و فلزکاری آلمان Blechexpo
نمایشگاه صنایع فولاد و فلزکاری آلمان Blechexpo

مزایای این نمایشگاه:

نمایشگاه صنایع فولادی و فلز کاری (Blechexpo) در کوتاهترین بازه زمانی توانسته است در اروپا جایگاه اصلی را بدست آورد و هم اکنون در لیست نمایشگاه های تجاری برای پردازش فلزات در رتبه دوم جهان قرار دارد. نمایشگاه تخصصی بین المللی Schweisstec نیز برای پیوستن به فناوری ، یک مکمل ایده آل است. این نمایشگاه کلیه مراحل  اتصال حرارتی مکانیکی و همچنین فرآیندهای جوشکاری حرارتی را ارائه می دهد. به این ترتیب ، راه حل های دقیق و سیستم برای زنجیره های فرآیند در تولید ورق های فلزی ، پروفیل و لوله بدون شکاف ارائه می شود. بازدیدکنندگان متخصص با حضور در هر دو نمایشگاه از اثرات هم افزایی عملی و صرفه جویی در وقت بهره مند می شوند.

غرفه داران و بازدید کنندگان:

غرفه داران و بازدید کنندگان خبره از مدت ها قبل برای حضور در  نمایشگاه Blechexpo و نمایشگاه Schweisstec برنامه ریزی میکنند. امسال نمایشگاه بر روی صلاحیت فرآیند برجسته برای پردازش ورق های فلزی ، لوله و پروفیل ها تمرکز خواهند داشت. این دو نمایشگاه مکمل صنعت چندین رکورد را شکسته است: تعداد غرفه داران به ۱۵۰۰ نزدیک می شود و فضای کف غرفه رزرو شده ۱۵٪ افزایش یافته است!  در مقایسه با سال های قبل ، رزرو از کشورهای خارجی دور و نزدیک دو برابر شده است! دلیل این رونق کلیه موضوعات و روندهای مرتبط و نیز ارتباط با دنیای دیجیتالیزه شده خودکار، پردازش فلزات و ساخت پوشش فلز است.
ورق های فلزی به عنوان یک ماده سازه ای – به همراه لوله و مواد پروفیل – جایگزین متداول برای سازه های چدن ، فولاد و پلاستیک است. طراحی سبک وزن سبک و سیستم های مؤلفه مدولار بهینه سازی شده FEM ، تصویری از ساخت خودروهای مدرن ، ماشین آلات و تجهیزات را نشان می دهد و باعث کاهش مصرف مواد ، وزن و هزینه می شود. به همین دلیل نمایشگاه بر برش دقیق ، مهر زنی و تشکیل فولاد ، آلومینیوم و ورق های غیر آهنی تأکید ویژه ای دارد. بازدید کنندگان خبره با راه حل ها و سیستم هایی که کلیه جنبه های پردازش قبل و نهایی و همچنین مونتاژ ماژول و اتمام سطح برای اجزای حساس و قابل رویت را ارائه می دهد . از سوی دیگر موضوعات طراحی سبک ، راه حل های مهندسی طراحی ، کاربرد، تضمین کیفیت ، اتوماسیون و دیجیتالی شدن در پردازش فلز و پیوستن به فناوری نیز به صورت گسترده مورد بررسی قرار می گیرد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر اشتوتگارت، کشور آلمان

زمان برگزاری : 13 الی 16 آبان 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنایع فولاد و فلزکاری آلمان Blechexpo
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3714
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا