دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه اتوماتیکا مونیخ

نمایشگاه اتوماسیون هوشمند و رباتیک اتوماتیکا آلمان Automatica

 نمایشگاه اتوماتیکا مونیخ نمایشگاه تجاری پیشرو در زمینه تکنولوژی ها و فناوری های اتوماتیک است که یکبار در سال در مونیخ و در قلب بزرگترین بازار اتوماتیک و رباتیک اروپا برگزار می شود.محصولات و دستاوردهای تکنولوژی، مونتاژ، رباتیک، تجهیزات اتوماسیون صنعتی و تکنولوژی های مرتبط در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شوند. نمایشگاه اتوماسیون و رباتیک مونیخ Automatica، اولین نمایشگاه بین المللی تجاری در این صنعت است، که بازدیدکنندگان می توانند تمامی بخش ها و شاخه های رباتیک و سیستم های اتوماتیک را مشاهده کنند. این یک نمایشگاه مستقل و بستری مناسب برای افراد علاقه مند است که می توانند انواع تکنولوژی های اتوماتیک را زیر یک سقف مشاهده و بررسی کنند.

نمایشگاه اتوماسیون هوشمند و رباتیک اتوماتیکا آلمان Automatica
نمایشگاه اتوماسیون هوشمند و رباتیک اتوماتیکا آلمان Automatica

نمایشگاه اتوماسیون و رباتیک مونیخ به عنوان پایگاهی پیشرو در اروپا و در زمینه رباتیک و سیستم های اتوماتیک و در بالاترین سطح نسبت به دیگر نمایشگاه ها در حال فعالیت است. این نمایشگاه جایی است که در آن تمامی تولیدکنندگان صنایع در پی راه حل های سیستم های اتوماسیون آینده گرا می باشند. در نتیجه Automatica، نقشی مهم و اساسی در توانایی تولید کنندگان این صنعت برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان دارد. تکنولوژی های کلیدی، رباتیک، ماشین آلات و راهکارهای یکپارچه در اینجا به نمایش گذاشته می شوند. این نمایشگاه همچنین برنامه پشتیبانی را با ارائه ها، سخنرانی ها و مجامع بحث گوناگونی در اختیار شما قرار می دهد که بازدید شما را ارزشمندتر و پربازده خواهد کرد. این نمایشگاه سالانه بازدید کنندگانی را از سراسر جهان جذب میکند. نمایشگاه اتوماسیون آلمان به خصوص در میان بازدید کنندگان از کشورهای اروپایی محبوبیت خاصی را دارد. با این حال، علاقه بین المللی به اتوماتیکا به طور مداوم در حال افزایش است. در سال ٢٠١۴، کشورهای چین، کرواسی، ایالات متحده آمریکا، مجارستان، اسلوونی و دانمارک بیشترین افزایش را در تعداد بازدیدکنندگان داشتند. افزایش ۴ درصدی در تعداد بازدید کنندگانی که در بخش های ساخت ، تولید، پردازش و مهندسی بخش کار میکنند، وجود دارد. اتوماتیکا محل مناسبی را برای شما فراهم میکند تا با تشویق شرکت های مشتری خود، آنها را برای سرمایه گذاری متقاعد کنید.

دسته بندی محصولات در نمایشگاه:

رباتیک و اتوماسیون صنعتی آلمان:
• تکنولوژی مونتاژ
• مهندسی کنترل
• بکارگیری سیستم ها
• جنبه های ماشینی
• سیستم های موقعیت یاب
• سیستم های انتقال نیرو
• رباتیک
• تجهیزات ایمنی
• سنسورها
• نرم افزارها
• تجهیزات کمکی و تأمین تجهیزات
پنج نمایشگاه تجاری، که یکدیگر را تحت پوشش قرار می دهند، در اینجا موجود است و شما می توانید از همکاری های ارزشمند، تبادلات بینابینی و تماس با مشتریان بالقوه بهره مند شوید.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر مونیخ، کشور آلمان

زمان برگزاری : 03 الی 06 تیر 1404

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه اتوماسیون هوشمند و رباتیک اتوماتیکا آلمان Automatica
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3544
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا