دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه اتومبیل های کاروان آلمان CARAVAN SALON

نمایشگاه گردشگری آلمان TourNatur:

TourNatur & CARAVAN SALON بزرگترین نمایشگاه تجارت خانه­ های متحرک، ماشین کاروان­ها، کمپروان و تجهیزات در جهان است. گذراندن تعطیلات با ماشین کاروان­ها و خانه­ های متحرک در سال­های اخیر رونق بی سابقه ای را تجربه کرده است. این نمایشگاه، بهترین بستر را برای علاقه­مندان به سفرهای سیار مهیا می­سازد و پلت فرمی پیشرو برای کارشناسان صنعت، بازدیدکنندگان تجاری و تصمیم گیرندگان از سراسر جهان برای تبادل ایده، شبکه، برقراری تماس های تجاری و انعقاد قرارداد است. اینجا جایی است که شما را با تمام شرکت‌های پیشرو ملی و بین‌المللی در این صنعت آشنا می‌نماید و مروری کامل بر بازار جهانی و همچنین نوآوری‌ها و چشم‌اندازهای آینده صنعت کاروان به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

نمایشگاه گردشگری آلمان TourNatur & CARAVAN SALON
نمایشگاه گردشگری آلمان TourNatur & CARAVAN SALON

ویژگی‌های نمایشگاه:

این نمایشگاه برای همه شرکت کنندگان موفقیت آمیز بود و با یک نتیجه عالی به پایان رسید. 235000 طرفدار کاروانینگ از 72 کشور جهان از طیف وسیعی از کمپرها، ماشین­های کاروان­، کمپروان­ها، تجهیزات و مقاصد الهام گرفتند و این فستیوال را با فضایی خوب ایجاد کردند. تعداد 736 غرفه­دار در فضایی به مساحت 129000 متر مربع ارائه دهنده محصولات و خدمات خود بودند. نسخه شصت و یکم نه تنها بزرگترین نسخه در تمام دوران ها بود، بلکه استانداردهایی را از نظر کیفیت و تنوع محصولات و نوآوری های نمایش داده شده تعیین کرد. تنوع انتخاب از کمپرها، ماشین­های کاروان­، و لوازم جانبی هرگز به این اندازه نبوده است. کاروان سواری هنوز بسیار در مد است – زیرا کمپرها مظهر آزادی، فردیت و رویاها هستند و مردم را با یکدیگر مرتبط می کنند.

صنایع و بخشهای مرتبط:

بازدیدکنندگان این نمایشگاه شامل:

  • افراد خصوصی علاقه مند
  • تجارت تخصصی
  • واردکنندگان / صادرکنندگان
  • شرکت های اجاره­ دهنده کاروان­ها و خانه­ های سیار
  • نگهبانان کمپ
  • ارائه دهندگان خدمات و غیره هستند.

موضوعات و محورها:

ماشین کاروان­ها و خانه­های متحرک(MOTORHOMES & CARAVANS)

هیچ جای دیگری نمی­توان این تعداد وسایل نقلیه تفریحی را در یک مکان پیدا کرد: در سالن های 1، 4، 6، 7a، 9-12 و 17  واقعاً هر مدلی از خانه­های متحرک و ماشین­های کاروان­ها که بخواهید وجود دارد!  از مینی کاروان‌های محبوب گرفته تا ماشین کاروان­ها با طراحی داخلی نفیس و وسایل نقلیه خانوادگی با طراحی ویژه، CARAVAN  SALON کل جهان سفرهای سیار را ارائه می‌کند.

کمپر ون­ها (Campervans)

کمپرون که به آن کمپر نیز می گویند، به دلیل ابعاد جمع و جور خود انعطاف پذیری خاصی دارد و برای استفاده روزمره نیز مناسب است. به خصوص طرفداران کاروانینگ که جوان تر و یا  ورزشکار و فعال هستند، این نوع وسایل نقلیه تفریحی را ترجیح می دهند. در سالن­های 12 تا 15، رویای زندگی ون با همه تنوع آن به حقیقت می پیوند.

Premium یا بخش برگزیده

فرش قرمز برای بخش ممتاز وسایل نقلیه اتفریحی در سالن 5 پهن شده است. همه چیز در اینجا ممکن به نظر می رسد: از فضای 5 ستاره در فضای داخلی گرفته تا گاراژ یکپارچه برای خودروهای اسپورت، تا سرسره هایی که فضای نشیمن را افزایش می دهند. یعنی مدل لوکس در یک چشم به هم زدن. وسایل نقلیه­ای که می‌توان با آن‌ها حتی بزرگ‌ترین ماجراجویی‌ها در هر سرزمینی را انجام داد، مخاطب را شگفت‌زده می‌کند. این سالن سالهاست که یک جاذبه واقعی برای پیر و جوان بوده است.

فناوری و اجزای سازنده

سالن 13 و 14 جایی است که بازدیدکنندگان تجهیزات حرفه ای مانند سیستم های تصفیه آب، فناوری تهویه مطبوع، باتری های صنعتی و موارد دیگر را خواهند یافت. موضوعات پرطرفدار شامل تامین انرژی، استفاده از مواد سازگار با محیط زیست یا راهکارهای استفاده بهینه از فضا است. منطقه فناوری و اجزای سازنده تمام قدرت نوآورانه بخش لوازم جانبی و تجهیزات را به شما نشان می دهد.

سفر و طبیعت

با وسیله نقلیه تفریحی خود مقاصد جذابی را کشف کنید و برای این کار در منطقه نمایشگاه سفر و طبیعت در سالن 3 الهام بگیرید! این سالن طیف وسیعی از گردشگری کاروانی و کمپینگ را ارائه می دهد.

تجهیزات و فضای باز

در محوطه تجهیزات و فضای باز در سالن 3، تامین کنندگان چادر، کاروان­های تاشو، لوازم کاروانی و کمپینگ و همچنین پوشاک و تجهیزات فضای باز خود را معرفی می کنند.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر دوسلدورف، کشور آلمان

زمان برگزاری : 10 الی 19 شهریور 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه گردشگری آلمان TourNatur نمایشگاه گردشگری آلمان CARAVAN SALON
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=7891
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا