دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ

نمایشگاه اختراعات آلمان iENA

نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ (iENA) مهمترین نمایشگاه تجاری تخصصی ایده ها- نوآوری ها- محصولات جدید در سطح بین المللی است. نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ مخترعان و مبتکران را از سراسر دنیا به مدت چهار روز در نورنبرگ گرد هم می آورد. در این نمایشگاه بیش از ۷۰۰ اختراع ارائه می شوند که هنوز به بازار عرضه نشده اند. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان تجاری از ۴۴ کشور با تقریبا ۵۰۰ مخترع حاضر در نمایشگاه ملاقات می کنند. برترین ایده ها توسط هئیت داوران متشکل از متخصصان بین المللی تعیین شده و به آنها جایزه اعطا می شود. همچنین برنامه اصلی نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ به خوبی مورد بازدید قرار خواهد گرفت. نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ مرکزی بین المللی برای ارائه اختراعات و ایده های محصولات جدید است.

نمایشگاه اختراعات آلمان iENA
نمایشگاه اختراعات آلمان iENA

آخرین دوره برگزار شده این نمایشگاه، اهمیت خود را به عنوان جایگاه بین المللی نوآوری ها و اختراعات به نحو تاثیرگذاری نشان داده و مورد تاکید همگان قرار داد. مخترعان از ۳۶ کشور تقریبا ۷۰۰ اختراع و محصول جدید را در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ ارائه می نمایند.

دلایلی خوب برای حضور و مشارکت در نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ:

• حدود ۷۰۰ اختراع از ۳۶ کشور- ذهن های خلاق از سراسر دنیا خود را در نورنبرگ ارائه می کنند.
• بازدیدکنندگان تجاری از ۴۴ کشور از نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ بازدید می کنند- کاربرها، نمایندگان حوزه های تجارت، صنعت و تولیدکنندگان
• ۸۴% غرفه داران مورد ارزیابی قرار گرفته، فرصت های برقراری تماس در نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ را بسیار خوب و خوب ارزیابی کرده اند.
• تقریبا یک سوم غرفه داران نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ توانستند طی این نمایشگاه تجاری معاملات بسیار خوبی صورت دهند.
• تقریبا ۹۰ درصد غرفه داران به دلیل گفتگوها و تماس های نویدبخش و امیدوارکننده ای که در این نمایشگاه داشته اند انتظار دارند پس از نمایشگاه کسب و کار خوبی داشته باشند.
• توجه رسانه های جهان (رادیو، تلویزیون و نشریات) به این نمایشگاه
• اعتبار بالای مدال های نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ به ویژه برای معرفی اختراعات و نوآوری ها به بازار • برنامه سرگرمی بسیار با کیفیت با سخنرانی های تخصصی و بحث های ویژه به برنامه های تخصصی و خاص این نمایشگاه تجاری اضافه شده است.
• برگزار کنندگان قابل اطمینان و توانمند؛ نمایشگاه اختراعات و محصولات جدید نورنبرگ در سال ۲۰۱۶ برای شصت و هشتمین بار برگزار خواهد شد.
• مشارکت بلندمدت با انجمن های مخترعان سراسر دنیا- فدراسیون بین المللی IFIA انجمن مخترعان یکی از شرکای این نمایشگاه تجاری است. مشارکت در نمایشگاه تجاری اختراعات نورنبرگ راهی عملی برای عرضه نوآوری های شما و برقراری تماس با بازدیدکنندگان تجاری و همچنین روزنامه نگاران سراسر دنیا است. حضور شما در این نمایشگاه فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان تجاری و نمایندگان شرکت های صنعتی و تجاری معروف فراهم می کند. با شرکت در این نمایشگاه اختراعات خود را بر سر زبان ها بیندازید.

چرا باید از نمایشگاه تجاری اختراعات و محصولات جدید آلمان بازدید کرد؟

• دنیای بسیار گسترده ایده ها!
• نمایشگاه تجاری اختراعات و محصولات جدید برای ۷۰% بازدیدکنندگان تنها رویدادی است که آنها در آن شرکت می کنند تا از اختراعات و نوآوری ها مطلع شوند.
• در دوره گذشته، هیئت داوری فنی متشکل از ۲۵ داور، بهترین ایده ها و نوآوری ها را انتخاب کرده و به آنها مدال و جایزه دادند، هرچند باید گفت این انتخاب کار آسانی نبود. متخصصان حاضر در نمایشگاه و هیئت داوری تخصصی بین المللی به شدت تحت تاثیر کیفیت بالای اختراعات و محصولات جدید بودند و احساس می کردند این اختراعات و محصولات فرصت هایی واقعی برای موفقیت در بازار دارند.
• در دوره قبلی تمام اختراعات به دقت و با جزئیات مورد ارزیابی قرار گرفتند و مدال هایی به مخترعان مستقل اعطا شدند.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر نورنبرگ، کشور آلمان

زمان برگزاری : 05 الی 07 آبان 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه اختراعات آلمان iENA
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3521
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا