دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه

نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه سیوال آنژه فرانسه SIVAL

نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه فرانسه (SIVAL) تنها نمایشگاه تجاری در فرانسه بوده که محدوده کاملی از خدمات و تجهیزات مربوط به محصولات گیاهی را شامل: نوشیدنی ها ،انگورها، باغبانی و گلکاری، درختکاری، سبزیجات، بذرها، گیاهان دارویی و معطر، قارچها و تنباکو ارائه می دهد. SIVAL نمایشگاه تجاری محصولات گیاهی می باشد . نمایشگاهSIVAL تخصصی است و در بخشهای مختلف ارائه می شود که شامل تولید کنندگان برتر ماشین آلات کشاورزی، کشاورزی، محصولات محافظت گیاهان، بسته بندی و …. می باشد. در این نمایشگاه مباحث کشاورزی آینده شامل آزمایشگاه ها، مدیریت پسماندها و بازیافت و محصولات گیاهی ارائه می شود. SIVAL در فرانسه نمایشگاه بی نظیری برای میوه ها و سبزیجات است که شرکت های تولیدکننده بذر، تامین کنندگان نهال و …محصولات خود را به نمایش می گذارند. Sival نمایشگاهی برای ارائه انگورهای متنوع بوده و گیاهان دارویی و معطر نیز به نمایش گذاشته می شوند.

نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه سیوال آنژه فرانسه SIVAL
نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه سیوال آنژه فرانسه SIVAL

Sival نمایشگاه تجاری انگورها، کشاورزی، باغبانی و کشت سبزیجات می باشد. این نمایشگاه غرفه داران و بازدیدکنندگان زیادی را جذب می کند و ارتباط مستقیم و تقابل بین افراد و نمایش آخرین نوآوری ها، فرصتهای مفید تجاری را در بازار جهانی فراهم می سازد . با بیش از ۶۰۰ غرفه نمایشگاه SIVAL تنها نمایشگاه در فرانسه است که محدوده وسیعی از تجهیزات و خدمات برای همه بخش های تولیدات گیاهی به نمایش می گذارد.
بازدیدکنندگان نمایشگاه SIVAL صاحبان تجاری و تولیدکنندگان می باشند که شامل تولید کنندگان سبزیجات، نوشیدنی ها و کارخانجات آبمیوه، باغبانی و گلکاری و درختکاری، تولید کنندگان بذر، تجهیزات نگهداری گیاهان، و تولیدکنندگان گیاهان دارویی و معطر می باشند.

بخش های نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه فرانسه (SIVAL):

میوه ه ها و سبزیجات:
میوه ها وسبزیجات ، مواد گیاهی، بذرها، کشت، محافظت گیاهان، سمپاشی، گلخانه ها، کانال ها، نگهداری و باغبانی، بسته بندی.
انگورها:
کاشت ، هرس و تجهیزات نگهداری، برداشت و تجهیزات ذخیره سازی، بطری ها و درپوشها و سم پاشی
بذرها:
مواد گیاهی، بذرها، جوانه ها و نهال ها، کشت، محافظت از گیاهان، سم پاشی، گلخانه ها، کانالها، نگهداری و درجه بندی، بسته بندی.
سیب ها:
تجهیزات کاشت و هرس، سمپاشی، بطری ها و تجهیزات بسته بندی
باغبانی:
آماده سازی خاک، بازاریابی، تولیدکنندگان ماشین آلات، تولید گیاهان
گیاهان دارویی و معطر و ارگانیک نیز به نمایش گذاشته می شود.

هر سال کمیته برگزاری نمایشگاه SIVAL که شامل کارشناسان VEGEPOLYS و تولیدات گیاهی می باشد برنامه ای با کنفرانس ها و گردهمایی های جذاب و جالب شامل: بحث های فنی، کنفرانس ها، تغییرات اینده در چهارجوب همایش برای ارائه اطلاعات کلیدی آخرین رهیافت ها به مسئولین صنعت گیاهان، نوآوری ها و تحقیقات ارزشمند متخصصان را ارائه می دهند.
نمایشگاه Sival ۲۰۱۵ در وسعتی به اندازه ۳۰۰۰۰ متر مربع و با مشارکت ۶۰۰ غرفه و ۱۵۰۰ برند برگزار گردید که بیش از ۲۰۰ غرفه از شرکت های بین المللی در این نمایشگاه حضور داشتند و شرکت کنندگان به طور موثری برای تقویت و توسعه صنعت گیاهان فرصتها و محصولات جدید و تکنولوژی های و تکنیک های تولید را در این نمایشگاه ارائه کردند. در نمایشگاه Sival ۲۰۱۵ بیش از ۲۱۰۰۰ بازدید کننده حضور داشتند که ۱۰% آنها بازدیدکنندگان بین المللی بودند.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر آنژه، کشور فرانسه

زمان برگزاری : 26 الی 28 دی 1402

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه باغبانی و گل و گیاه سیوال آنژه فرانسه SIVAL
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3481
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا