دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه بین المللی پلاستیک میلان

نمایشگاه بین المللی پلاستیک میلان ایتالیا

این نمایشگاه هر سه سال در میلان برگزار می شود و از مهم ترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک در جهان می باشد. برای اولین بار ۵ نمایشگاه بین المللی (IPACK-IMA, MEAT-TECH, PLAST, PRINT۴ALL and INTRALOGISTICA ITALIA) به متخصصان مربوط به خود معرفی می شود. یک نمایشگاه برتر فناوری از دنیای تولیدات مختلف، با تمرکز قوی در کل زنجیره عرضه می باشد.

\"\"

طیف گسترده ای از محصولات در یک مکان از پردازش به بسته بندی، پردازش پلاستیک و لاستیک، چاپ صنعتی و تجاری و شخصی سازی بسته بندی و برچسب ها، تا راه اندازی و انبارداری کالاهای مصرفی آماده می شود. همچنین سه بخش rubber ۲۰۱۸ با همکاری assogomma ، ۳D PLAST چاپ سه بعدی و فناوری های مرتبط و PALAST MAT راه حل های نواورانه مواد نیز میزبانی می شود. در آخرین نمایشگاه ۱۵۸۴ غرفه از ۵۷ کشور و ۵۰،۰۸۷ بازدید کننده از ۱۱۵ کشور حضور داشتند.
مزایای بازدید از نمایشگاه بین المللی پلاستیک میلان:
فرصتی برای ملاقات یکجای شرکت هی معروف جهانی در عرصه صنایع چاپ و بسته بندی و پلاستیک، مشاهده انواع فناوری های جدید و مبتکرانه از سراسر دنیا- ملاقات با شرکت های بین المللی و عقد قرارداد نمایندگی- آشنایی با شرکت های محلی جدید و تحکیم روابط با شرکت های موجود.


فواید غرفه داری درنمایشگاه بین المللی پلاستیک میلان:

انتخاب هدفمند مخاطبین- محیط تجاری و ملاقات با مخاطبین مورد نظر در صنعت انرژی- نمایش مستقیم محصولات و خدمات به مشتریان- راه اندازی محصولات جدید- آموزش فناوری های به نمایش درآمده به مشتریان و خریداران احتمالی- برنامه ملاقات ویژه با مشتریان- ملاقات خریداران صنعت از سراسر دنیا در زیر یک سقف- ارسال دعوت ویژه از مشتریان بنا به درخواست شما- ایجاد شبکه ارتباطی- ملاقات با مقامات بلندپایه دولتی- ملاقات با شرکت های محلی و تنظیم قرارداد برای نمایندگی- ملاقات رو در رو با مشتریان حاضر، تصمیم گیرندگان صنعت و خریداران بالقوه- شناسایی رقبا- دریافت بازخوردهای ارزشمند از مشتریان- جذب مشتریان جدید و افزایش فروش- افزایش فروش- توسعه روابط و مشارکت ها- آگاهی از بازار و تبادل افکار- توسعه آگاهی از برند ها و نمایش ها
جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.plastonline.org/en مراجعه فرمایید.

مکان: میلان ، ایتالیا
زمان نمایشگاه: 14 الی 17 شهریور 1402

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه پلاستیک میلان ایتالیا plast
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3555
				
			

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایشگاه بین المللی پلاستیک میلان»

  1. احمد اسماعیلی کلیشمی

    سلام من از شرکت صنایع بسته بندی و بطری سازی لیا با شما تماس میگیرم و میخواهم در این نمایشگاه شرکت کنم لطفا راهنمائی های لازم را در خصوص ثبت نام و مدارک مورد نیاز و مبلغ تور و هزینه کل بفرمائید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا