دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آلمان ISH

نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آلمان ISH

نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع فرانکفورت (ISH) نمایشگاه برجسته جهان در زمینه ترکیب آب و انرژی است.

محصولات نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع فرانکفورت :

ISH آب: در بخش آب این نمایشگاه، غرفه داران با راهکارهای پایدار و طراحی محور برای حمام، تحت شعار آب برای مردم، معرفی هائی انجام می دهند. به علاوه برای آخرین پیشرفت های طراحی، بزرگترین سالن نمایشگاه برای این بخش، درخشان ترین تکنولوژی های مدرن و پایدار را نشان می دهد که برای رویرو شدن با نیاز های مدرن طراحی شده است. به عبارت دیگر، بخش کاملی از تکنولوژی پیشرفته تا طراحی آخرین مدل به نمایش در می آید.

نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آلمان ISH
نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آلمان ISH

دنیای تکنولوژی تاسیسات: سیستم لوله کشی مدرن به صرفه جویی در پول و زمان کمک می کند و نیز رضایت مشتری را افزایش می دهد. ایده های اصلی از قبیل ساخت مدولار، تکنولوژی لوله کشی و اتصال هستند.علاوه بر این، نمای کلی جدیدی از نسل های تازه لوازم، مواد خام و راه حل های سیستمی در فرانکفورت پیشنهاد خواهد شد. تکنیک های جدید لوله کشی بوسیله تفکر سیستمی در تکنولوژی تاسیسات تعریف می شوند و صرفه جویی تجاری در زمان و پول را در بخش های مونتاژ پیشنهاد می دهند. دنیای تکنولوژی تاسیسات عنصر پیوند دهنده بخش آب با بخش انرژی در این نمایشگاه است.
ISH انرژی: در بخش انرژی، بازدید کننده های تجاری می توانند بخش کلی تکنولوژی مبتکرانه ساختمانی را ببینند. این بخش، برای خدمات ساختمانی و تکنولوژی انرژی، سیستم های گرمایشی سودمندی را در ارتباط با انرژی های تجدید پذیر از قبیل تبدیل انرژی حرارتی خورشیدی و زیست توده نشان می دهد. در این نمایشگاه، تکنولوژی تهویه مطبوع، سرمایش و تهویه تحت عنوان Aircontec نمایش داده می شوند. همچنین در ایننجا، صنعت راه حل های پایدار و آینده محور را معرفی می کند که علاوه بر پمپ های گرمائی برای گرمایش و سرمایش، و نیز سیستم های تهویه مطبوع خورشیدی و تکنولوژی بازیابی گرما، شامل سرمایش رایگان و سرمایش تبخیری غیر مستقیم می باشد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر فرانکفورت، کشور آلمان

زمان برگزاری : 27 اسفند 1403 الی 02 فروردین 1404

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آلمان ISH
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3583
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا