نمایشگاه تبلیغات اروپا ESE
نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) یکی از بزرگترین گردهمایی های تجاری اروپا در زمینه تبلیغات غیر چاپی و بصری است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای غرفه داران است تا در آن محصولات و راهکارهای جدید خود را برای مخاطبانی که متخصصان برجسته صنعت و به دنبال توسعه تجارت خود هستند، ارائه دهند. شرکت کنندگان در نمایشگاه این امکان را خواهد داشت تا با آخرین راهکارها، محصولات و نوآوری های صنعت آشنا شوند و با بخش های مختلف صنعت ارتباطات بصری مانند نرم افزار، تبلیغات محیطی، مواد، سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه، اتصالات، ابزار و لوازم جانبی، نمایشگرهای نورانی و نمایشگرهای تبلیغاتی ارتباط برقرار کنند. بیش از ۵۵۰۰ بازدیدکننده منحصر به فرد و ۱۰۰ برند صنعت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
خدمات قابل ارائه برای شرکت در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE):
نمایشگاه جهانی چاپ بزرگترین نمایشگاه تخصصی در اروپا برای چاپ روی صفحه نمایش و چاپ دیجیتال گسترده، چاپ پارچه و راه حل های تبلیغاتی . اگر قصد شرکت در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) را دارید، با افتخار کلیه امکانات و تجربیاتی که به پشتوانه سالها فعالیت در این حوزه اندوخته ایم، در اختیار شما قرار می دهیم. مهمترین ماموریت ما تامین مجموعه کاملی از خدمات، برای حضور هرچه موثرتر و بی دغدغه تر شما در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) است و راهبرد ما در انجام این ماموریت، ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و مورد نظر شماست.
تمرکز اصلی نمایشگاه تبلیغات اروپا :
ابزارهای تبلیغاتی مرسوم مانند حروف برجسته، نمایشگرهای نورانی، تبلیغات محیطی سه بعدی. نمایشگرهای تبلیغاتی و چندرسانهای ازجمله صفحه نمایش دیجیتال، نرم افزار، صفحه نمایش های لمسی و دستگاه های تلفن همراه.
از مزایای غرفه داری در نمایشگاه علائم تبلیغاتی اروپا:
- حضور شرکت ها و برندهای چاپ و تبلیغ
- دسترسی به تعداد بالای مشتریان بالقوه در طول ۵ روز که شما خارج از نمایشگاه و از محل کار خود نمی توانید با همه آنها تماس برقرار کنید.
- فرصتی برای گسترش پایگاه اطلاعاتی مشتریان شرکت خود
- حضور خود را در بازار جهانی افزایش دهید و چشمگیرتر باشید
- حضور بیش از ۱۰۰ شبکه خبری و رسانه اجتماعی
مشخصات بازدیدکنندگان نمایشگاه تبلیغات بصری اروپا:
خرده فروشان، برندهای تجاری، صاحبان رسانه، شرکت ها، موسسات، کاربران نمایشگرهای تبلیغاتی، سازندگان علائم تبلیغاتی، تولیدکنندگان صفحه نمایشگرها و ارائه دهندگان نمایشگرهای تبلیغاتی
مشخصات غرفه داران نمایشگاه تبلیغات اروپا:
غرفه داران شامل تولیدکنندگان و تامین کنندگان علامت ها و نمادهای تبلیغاتی سه بعدی، حروف برجسته، صفحه نمایش های تبلیغاتی ازجمله LED و نئون، صفحه نمایش های دیجیتال و بیشتر.
نکات برجسته نمایشگاه ESE:
۷۳% از بازدیدکنندگان به طور میانگین تا ۳ ماه بعد از بازدید از نمایشگاه تبلیغات اروپا از محصولات جدید نمایشگاه خریداری می کنند.
۷۲% از بازدیدکنندگان فکر می کنند نمایشگاه تبلیغات اروپا در مقایسه با سایر برنامه های حوزه تبلیغات بهتر بوده است که آنها شرکت کرده اند.
۶۳% از بازدیدکنندگان نمایشگاه تبلیغات اروپا با بودجه ای مابین بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو در نمایشگاه حضور می یابند.
۷۳% از غرفه داران از نمایشگاه تبلیغات اروپا برای معرفی محصولات جدید استفاده می کنند.
۱۰۰% غرفه داران این رویداد را مهمترین ابزار برای استراتژی های بازاریابی خود می دانند.
این نمایشگاه را از دست ندهید!
مکان برگزاری: شهر پاریس، کشور فرانسه
زمان برگزاری : 12 الی 15 شهریور 1404