دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه تبلیغات اروپا

نمایشگاه تبلیغات اروپا ESE

نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) یکی از بزرگترین گردهمایی های تجاری اروپا در زمینه تبلیغات غیر چاپی و بصری است. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای غرفه داران است تا در آن محصولات و راهکارهای جدید خود را برای مخاطبانی که متخصصان برجسته صنعت و به دنبال توسعه تجارت خود هستند، ارائه دهند. شرکت کنندگان در نمایشگاه این امکان را خواهد داشت تا با آخرین راهکارها، محصولات و نوآوری های صنعت آشنا شوند و با بخش های مختلف صنعت ارتباطات بصری مانند نرم افزار، تبلیغات محیطی، مواد، سیستم های اطلاع رسانی یکپارچه، اتصالات، ابزار و لوازم جانبی، نمایشگرهای نورانی و نمایشگرهای تبلیغاتی ارتباط برقرار کنند. بیش از ۵۵۰۰ بازدیدکننده منحصر به فرد و ۱۰۰ برند صنعت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه تبلیغات اروپا ESE
نمایشگاه تبلیغات اروپا ESE

خدمات قابل ارائه برای شرکت در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE):

نمایشگاه جهانی چاپ بزرگترین نمایشگاه تخصصی در اروپا برای چاپ روی صفحه نمایش و چاپ دیجیتال گسترده، چاپ پارچه و راه حل های تبلیغاتی . اگر قصد شرکت در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) را دارید، با افتخار کلیه امکانات و تجربیاتی که به پشتوانه سالها فعالیت در این حوزه اندوخته ایم، در اختیار شما قرار می دهیم. مهمترین ماموریت ما تامین مجموعه کاملی از خدمات، برای حضور هرچه موثرتر و بی دغدغه تر شما در نمایشگاه تبلیغات اروپا (ESE) است و راهبرد ما در انجام این ماموریت، ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و مورد نظر شماست. 

تمرکز اصلی نمایشگاه تبلیغات اروپا :

ابزارهای تبلیغاتی مرسوم مانند حروف برجسته، نمایشگرهای نورانی، تبلیغات محیطی سه ‌بعدی. نمایشگرهای تبلیغاتی و چندرسانه‌ای ازجمله صفحه نمایش دیجیتال، نرم افزار، صفحه نمایش های لمسی و دستگاه های تلفن همراه.

از مزایای غرفه داری در نمایشگاه علائم تبلیغاتی اروپا:

  • حضور شرکت ها و برندهای چاپ و تبلیغ
  • دسترسی به تعداد بالای مشتریان بالقوه در طول ۵ روز که شما خارج از نمایشگاه و از محل کار خود نمی توانید با همه آنها تماس برقرار کنید.
  • فرصتی برای گسترش پایگاه اطلاعاتی مشتریان شرکت خود
  • حضور خود را در بازار جهانی افزایش دهید و چشمگیرتر باشید
  • حضور بیش از ۱۰۰ شبکه خبری و رسانه اجتماعی

مشخصات بازدیدکنندگان نمایشگاه تبلیغات بصری اروپا:

خرده فروشان، برندهای تجاری، صاحبان رسانه، شرکت ها، موسسات، کاربران نمایشگرهای تبلیغاتی، سازندگان علائم تبلیغاتی، تولیدکنندگان صفحه نمایشگرها و ارائه دهندگان نمایشگرهای تبلیغاتی

مشخصات غرفه داران نمایشگاه تبلیغات اروپا:

غرفه داران شامل تولیدکنندگان و تامین کنندگان علامت ها و نمادهای تبلیغاتی سه بعدی، حروف برجسته، صفحه نمایش های تبلیغاتی ازجمله LED و نئون، صفحه نمایش های دیجیتال و بیشتر.

نکات برجسته نمایشگاه ESE:

۷۳% از بازدیدکنندگان به طور میانگین تا ۳ ماه بعد از بازدید از نمایشگاه تبلیغات اروپا از محصولات جدید نمایشگاه خریداری می کنند.
۷۲% از بازدیدکنندگان فکر می کنند نمایشگاه تبلیغات اروپا در مقایسه با سایر برنامه های حوزه تبلیغات بهتر بوده است که آنها شرکت کرده اند.
۶۳% از بازدیدکنندگان نمایشگاه تبلیغات اروپا با بودجه ای مابین بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو در نمایشگاه حضور می یابند.
۷۳% از غرفه داران از نمایشگاه تبلیغات اروپا برای معرفی محصولات جدید استفاده می کنند.
۱۰۰% غرفه داران این رویداد را مهمترین ابزار برای استراتژی های بازاریابی خود می دانند.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر پاریس، کشور فرانسه

زمان برگزاری : 12 الی 15 شهریور 1404

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه تبلیغات اروپا ESE
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3483
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا