دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنایع چوب میلان ایتالیا

نمایشگاه صنعت چوب و مبلمان ایتالیا Xylexpo

نمایشگاه صنایع چوب (Xylexpo) همواره اتفاقی مهم برای همه فعالان بخش چوب است که طی ۵ روز می تواند تکنولوژی های مرتبط با فرایندهای تولید چوب را لمس کند. نمایشگاه Xylexpo می خواهد به طور مستقیم شرکت های برجسته ای از همه کشورها را نمایش دهد، در حالیکه فن آوری های چوبی را معرفی می کند. نمایشگاه صنایع چوب (Xylexpo) که در سال ١٩٦٨ در میلان ایتالیا شروع به فعالیت کرده است، نمایشگاهی بی نظیر در عرصه بین المللی به شمار می آید. در طی ٥ روز ،هزاران شرکت کننده ی حرفه ای و ماهر از سرتاسر دنیا جهت بازدید از بهترین فناوری های دست اول مرتبط با صنعت چوب گرد هم می آیند تا از بهترین مواد اولیه و مواد جانبی تولید مبلمان و لوازم چوبی دیدن کنند.

نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان ایتالیا xylexpo
نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان ایتالیا xylexpo

این نمایشگاه فضایی ایده آل و مناسب جهت رویارویی با مشتریان قدیمی و ملاقات با مشتری های جدید به منظور ایجاد همکاری و گسترش رقابت های تجاری است. بازدید از این نمایشگاه همیشه به عنوان یکی از مهمترین برنامه های این صنعت است که درآن طی ٥ روز تمام فعالان بخش صنایع چوب، می توانند با فناوری های جدید در روند تولید لوازم چوبی آشنا شوند. در نمایشگاه صنایع چوب میلان مطرح ترین نمایندگان شرکت ها از تمامی کشورها حضور می یابند ، که این امر منجر به ساخت و تولید تکنولوژی های جدید در این صنعت می گردد. نمایشگاه صنایع چوب میلان کاملا نمایشگاهی بین المللی است چرا که در آخرین دوره از این نمایشگاه نیمی از بازدیدکنندگان خارجی بودند و این مساله بیانگر اهمیت و جذابیت این نمایشگاه است.

لیست محصولات نمایشگاه صنعت چوب و مبلمان میلان ایتالیا:

این نمایشگاها دارای ٤ سالن است که نزدیک ترین آن به ایستگاه متروی روهوفیرا متصل است و می تواند از طریق مترو نمایشگاه را به مرکز شهر متصل میکند. فضای مفید این نمایشگاه ٤٠٠٠٠ متر مربع است. این نمایشگاه شبکه ای از نمایندگان در کشورهای مختلف دارد. این نمایندگان به ارتقای این نمایشگاه در کشور خودشان کمک می کنند. کشورهایی که در این نمایشگاه ، نماینده دارند عبارتند از: چین، استرالیا، اسپانیا، فرانسه ، آلمان ، پرتغال، سویس ، ترکیه نمایشگاه صنایع چوب میلان چشم اندازی جامع و کامل برای تمامی مراحل تولید و کاربری چوب به نمایش میگذارد. این نمایشگاه عرصه ای مبتکرانه و سطح بالا دراین صنعت است که محصولات و فناوری های مرتبط را بسته به نوع پردازش آن ها و نیاز مشتریان و بازدیدکنندگان در اختیار آن قرار می دهد.

سالن ها:

نمایشگاه صنایع چوب میلان در ٤ سالن اصلی برگزار میشود.
سالن روباز : ماشین آلات صنایع جنگل، چوب و الوار، و محصولات نیمه کاره چوبی
سالن ٤ : ماشین آلات ، تجهیزات جانبی و ابزار تولید و به کارگیری چوب، الوار و محصولات نیمه کاره. فناوری های صنعت ساختمان سازی چوبی، طراحی و مهندسی، مواد و محصولات ساختمانی ، ساختمان سازی چوبی
سالن ٢ :ماشین آلات و تجهیزات جانبی و ابزار کار روی چوب خام، سخت افزارها و محصولات خام و نیمه کاره ی چوبی
سالن ١-٣ : ماشین آلات تجهیزات جانبی و ابزار آلات صنایع چوب و مبلمان ، به ویژه برای کار با پانل ها و روکش هایی نازک چوبی (ونیر ها) ماشن آلات خاص حفاظت چوب و محصولات مرتبط با آن، سخت افزار ها و محصولات نیمه کاره و لوازم جانبی صنعت مبلمان

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر میلان، کشور ایتالیا

زمان برگزاری : 01 الی 04 خرداد 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنایع چوب و مبلمان ایتالیا xylexpo
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3644
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا