دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنعت آلمان ، هانوفر مسه HANNOVER MESSE

نمایشگاه صنعت آلمان هانوفر مسه (HANNOVER MESSE 2024)

نمایشگاه صنعت آلمان، هانوفر مسه HANNOVER MESSE 2024 بر راه‌حل‌های پیشرفته و نوآورانه برای غلبه بر چالش‌های صنعتی جهانی تمرکز دارد. نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای فناوری صنعتی تنها رویدادی است که در آن شرکت‌های برتر مهندسی مکانیک و برق با شرکت‌هایی از بخش‌های دیجیتال و انرژی گرد هم می‌آیند تا راه‌حل‌هایی را برای یک صنعت سازگار با آب و هوا ارائه دهند. غرفه داران نمایشگاه صنعت آلمان، هانوفر مسه HANNOVER MESSE از ارائه دهندگان پیشرو فناوری از سراسر جهان، بیش از 4,000 شرکت کننده را از بخش های مختلف صنعتی از جمله تولید، کالاهای سرمایه ای، مهندسی مکانیک، خودرو و بسیاری دیگر جذب می کنند. تولید کنندگانی که به دنبال ارتقای تولید خود هستند، به نمایشگاه صنعت مس هانوفر می آیند تا آخرین راه حل ها را بیابند، از بهترین شیوه های صنعت بیاموزند، و روند های آتی را ببینند که به آنها کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد چگونگی برآوردن نیاز های فعلی و آینده ی خود بگیرند.

نمایشگاه صنعت آلمان
نمایشگاه صنعت آلمان

در مورد این نمایشگاه صنعتی آلمان بیشتر بدانیم:

نمایشگاه صنعت هانوفر آلمان

در واقع نمایشگاه صنعت هانوفر آلمان (Hannover Messe) بزرگترین نمایشگاه صنعتی جهان است، که هر ساله در شهر هانوفر آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعتی جهان تبدیل شده است.
نمایشگاه هانوفر هر ساله در ماه آوریل برگزار می‌شود و معمولاً به مدت ۵ روز ادامه دارد. در این نمایشگاه، شرکت‌های صنعتی از سراسر جهان محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف صنعتی، از جمله اتوماسیون صنعتی، تولید، انرژی، حمل و نقل، و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) به نمایش می‌گذارند.
نمایشگاه هانوفر یک رویداد مهم برای شرکت‌های صنعتی است.

مزایای شرکت در نمایشگاه صنعت آلمان

این نمایشگاه خارجی فرصتی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا با آخرین فناوری‌های صنعتی آشنا شوند، با مشتریان و شرکای تجاری جدید ارتباط برقرار کنند، و فرصت‌های تجاری جدیدی را شناسایی کنند.
نمایشگاه هانوفر همچنین یک رویداد مهم برای سیاستمداران و مقامات دولتی است. این نمایشگاه فرصتی را برای آنها فراهم می‌کند تا با آخرین روندهای صنعتی آشنا شوند و سیاست‌های خود را با توجه به این روندها تنظیم کنند.
نمایشگاه هانوفر هر ساله بیش از ۲۵۰ هزار بازدیدکننده از بیش از ۱۰۰ کشور جهان را به خود جذب می‌کند. این نمایشگاه یک رویداد مهم برای اقتصاد آلمان و جهان است.

نمایشگاه صنعت هانوفر آلمان
نمایشگاه صنعت هانوفر آلمان

چند نکته که برای بازدید از نمایشگاه ماشین آلات صنعتی هانوفر بهتر است مورد توجه قرار گیرد:

  • قبل از بازدید از نمایشگاه، برنامه آن را بررسی کنید تا بدانید که کدام بخش‌ها برای شما جالب هستند.
  • اگر قصد دارید از غرفه‌های خاصی بازدید کنید، قبل از شروع نمایشگاه، با آنها قرار ملاقات بگذارید.
  • کفش‌های راحت بپوشید، زیرا ممکن است مجبور شوید مسافت زیادی را پیاده‌روی کنید.
  • از ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی استفاده کنید تا مسیر خود را پیدا کنید.
  • از فرصت‌های آموزشی که در نمایشگاه ارائه می‌شود، استفاده کنید.

نمایشگاه هانوفر یک رویداد هیجان‌انگیز و آموزنده برای علاقه‌مندان به صنعت است. اگر قصد دارید در این نمایشگاه شرکت کنید، حتماً از نکات فوق پیروی کنید تا از بازدید خود بیشترین بهره را ببرید.
نمایشگاه هانوفر علاوه بر بخش‌های صنعتی، بخش‌های دیگری نیز دارد که به موضوعاتی مانند انرژی، حمل و نقل، و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات (ICT) اختصاص دارد.
نمایشگاه هانوفر فرصتی را برای شرکت‌های نوپا فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنند.
نمایشگاه هانوفر یک رویداد مهم برای پایداری و محیط زیست است.

محل ملاقات برای جامعه صنعت در آلمان

جهان در حال تجربه یک نقطه عطف در سیاست های اقتصادی و انرژی بین المللی است، که با خود افزایش قیمت انرژی و اختلال در زنجیره تامین را به همراه دارد. در همان زمان، تعداد فزاینده‌ای از تولیدکنندگان نقش خود را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی انجام می‌دهند. جهان به راه حل های سریع در این زمینه نیاز دارد: سیاسی، اقتصادی و بالاتر از همه، فناوری. نمایشگاه هانوفر مسه آلمان HANNOVER MESSE 2024 تنظیمات ایده آل را ارائه می دهد.

تحول صنعتی

نمایشگاه صنعت هانوفر مسه آلمان 2024 تفاوتی را که شرکت‌های نمایشگاهی می‌توانند ایجاد کنند، تغییراتی که در حال ایجاد آنها هستند و نوآوری‌هایی که در حال توسعه هستند را نشان می‌دهد. در مسیر رسیدن به یک صنعت هوشمند، کارآمد انرژی و پایدار. موضوع اصلی HANNOVER MESSE، تحول صنعتی – ایجاد تفاوت، این را منعکس می کند. نمایشگاه صنعت هانوفر مسه آلمان از فرآیندهای تولید دیجیتالی گرفته تا کارخانه‌های تولید هیدروژن گرفته تا نرم‌افزار کاهش کربن، تصویر کاملی از امکانات فن‌آوری صنعت امروز و فردا ترسیم می‌کند.

روندهای صنعت نمایشگاه صنعت  آلمان – هانوفر مسه

نمایشگاه صنعت آلمان یا هانوفر مسه HANNOVER MESSE  به‌عنوان پیشروترین نمایشگاه تجاری جهان برای فناوری صنعتی، موضوعات کنونی صنعت  را دنبال می‌کند و برای همه افراد درگیر در زمان‌های کمبود انرژی، تغییرات آب و هوا و مشکلات زنجیره تامین، جهت‌گیری ارائه می‌دهد. چگونه مدیریت هوشمند انرژی را نصب می کنید و بنابراین محیطی را برای تولید CO2 خنثی ایجاد می کنید؟ آخرین تحولات پیرامون صنعت 4.0 و هوش مصنوعی چیست؟ و در مورد موضوع هیدروژن مگا چیست ؟

موضوعات نمایشگاه صنعت آلمان ، هانوفر مسه HANNOVER MESSE

نمایشگاه صنعت آلمان ، هانوفر مسه HANNOVER MESSE  تمام موضوعات مرتبط صنعت را در نمایشگاه ها، انجمن ها و در گفتگو با کارشناسان از سراسر جهان نشان می دهد. از فناوری درایو و سیال گرفته تا پلتفرم‌های دیجیتال و امنیت فناوری اطلاعات گرفته تا اینترنت صنعتی و روباتیک، تنوع عظیمی از صنعت تولید را منعکس می‌کند و هر ساله انگیزه‌های اقتصادی و اجتماعی مهمی را فراهم می‌کند. قطعات خودرو و قطعات صنعتی، پلاستیکی، کمپرسور، مکانیک سیالات، اتوماسیون صنعت، اجزا و قطعات فلزی و پردازش فلزات و پلاستیک، فناوری 5G ، تولید افزودنی، فناوری اتوماسیون و حسگر،  تولید کربن خنثی، ابر و زیرساخت،  هوای فشرده و خلاء،  انرژی دیجیتال و بهره وری انرژی، پلتفرم های دیجیتال، فناوری درایو، زیرساخت حمل و نقل الکترونیکی و شارژ، مهندسی و نرم افزار اداری، قدرت سیال، آینده کار، جابجایی و مونتاژ، هیدروژن و پیل های سوختی، اینترنت صنعتی، مشاوره فناوری اطلاعات، امنیت فناوری اطلاعات، طراحی سبک وزن،  فناوری خطی اتوماسیون لجستیک، فناوری اطلاعات لجستیک،  جابجایی مواد، قطعات فلزی، قطعات و راه حل ها، پلاستیک و مواد نوآورانه، خودکارسازی فرایند، تحقیق و توسعه، رباتیک، استارت آپ ها، تجارت و سرمایه گذاری و…

نمایشگاه صنعت آلمان هانوفر مسه
نمایشگاه صنعت آلمان هانوفر مسه

 

برندهای برتر که در نمایشگاه صنعت آلمان، هانوفر مسه حضور خواهند داشت عبارتند از :

زیمنس، فونیکس، خدمات وب آمازون، اتوماسیون بکهوف، سیستم های سیسکو، FESTO، HARTING آلمان، الکترونیک ifm، لنز، مایکروسافت، اشنایدر الکتریک، یاسکاوا اروپا و … 

اظهارات مشتریان شرکت کننده در نمایشگاه صنعت هانوفر مسه آلمان :

رئیس بازاریابی، گروه Schmersal: “نمایشگاه صنعت آلمان هانوفر مسه مهم ترین نمایشگاه صنعتی جهان است، و ما خوشحالیم که دوباره در آن شرکت می کنیم. با راه حل های خود برای ایمنی ماشین آلات، ما به تولید صنعتی ایمن و کارآمد در سراسر جهان کمک می کنیم.”“نمایشگاه صنعت هانوفر مسه آلمان رویداد مهمی برای Bosch است تا نوآوری‌های بسیاری را به مشتریان بین‌المللی خود نشان دهد. و سپس گفتگو را به صورت آنلاین و در مرکز مشتری و نوآوری خود گسترش می‌دهیم.”

 نمایشگاه صنعت آلمان را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر هانوفر، کشور آلمان

زمان برگزاری : 03 الی 07 اردیبهشت 1403 ( April 2024 22 _ 26 )

آدرس وبسایت نمایشگاه صنعت آلمان (هانوفر مسه)

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنعت هانوفر مسه آلمان HANNOVER MESSE
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=8891
				
			

1 دیدگاه دربارهٔ «نمایشگاه صنعت آلمان ، هانوفر مسه HANNOVER MESSE»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا