دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنعت بسته بندی

تاریخچه و معرفی نمایشگاه:

نمایشگاه Interpack مهمترین رویداد بین المللی صنعت بسته بندی و صنایع مرتبط است که با تمرکز بر مواد بسته بندی، ماشین آلات بسته بندی و فناوری فرآیند مربوطه برای بخش های مواد غذایی، نوشیدنی، شیرینی، نانوایی، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، کالاهای غیر غذایی و صنعتی معرفی می شود. هیچ نمایشگاه تجاری دیگری در صنعت بسته بندی، چنین راه حل های مناسب و طرح های نوآورانه ای بر اساس مواد متنوع ارائه نمی دهد. این رویداد از سال 1958 به صورت هر 3 سال یکبار برگزار می گردد و پس از اینکه همه‌گیری ویروس کرونا مانع از برگزاری این رویداد بزرگ در سال 2020 شد، بسیاری از فعالان حوزه های مربوطه مشتاقانه منتظر برگزاری این دوره از نمایشگاه هستند. اینترپک 2023 بار دیگر یک بازار پر جنب و جوش ایجاد خواهد کرد که در آن بازدیدکنندگان می توانند با تامین کنندگان پیشرو ملاقات کنند، راه حل های سفارشی و جدیدترین نوآوری ها را کشف کنند و همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از خدمات آنلاین ویژه، رویدادهای آموزنده و ابتکارات سازگار با محیط زیست مانند کمپین SAVE FOOD و سمینارهای مختلف در مورد موضوعات پایداری بهره مند شوند.

ویژگی‌های نمایشگاه:

در نمایشگاه Interpack در سال 2017، که در مساحتی بالغ بر 178000 متر مربع برگزار شد، 2866 غرفه دار محصولات و خدمات خود را برای بیش از 170000 بازدید کننده از 170 کشور جهان ارائه دادند که با 98 درصد رضایت بازدیدکنندگان همراه بود. انتظار می رود این رویداد شرکت کنندگان بیشتری را در سال 2023 جذب کند.

صنایع و بخشهای مرتبط:

متخصصان و فعالان در زمینه های مختلف مرتبط با صنایع بسته بندی و در تمام سطوح سازمانی از نمایشگاه بسته بندی Interpack بازدید خواهند کرد. چند مورد از صنایع مهم عبارتند از:
• صنایع غذایی
• نوشیدنی ها
• قنادی و نانوایی
• داروسازی
• لوازم آرایشی
• کالاهای مصرفی (غیرغذایی)
• کالاهای صنعتی
• خدمات، تدارکات و حمل و نقل

موضوعات و محورها:

• اقتصاد دورانی:
صنعت بسته بندی می تواند سهم زیادی در اقتصاد دورانی داشته باشد. در عصر تغییرات اقلیمی، مهم این است که تا حد امکان زباله غیرقابل استفاده کمتری تولید کنیم. اصطلاح کلیدی در اینجا طراحی برای بازیافت است. به عنوان مثال، چگونه می توانیم قسمت بیشتر بسته بندی را قابل بازیافت کنیم تا بعداً بتوان از آن به عنوان یک ماده بازیافتی استفاده مجدد کرد؟
• مدیریت منابع
بسیاری از چیزها در حال تغییر هستند، اما این شامل مجموعه ای از فرصت های جدید نیز می شود. در سراسر جهان، تمرکز بر حفاظت از آب و هوا است. بنابراین جای تعجب نیست که صنعت بسته بندی بر کارایی منابع متمرکز شود. فرآیندهای تولید چگونه باید سازماندهی مجدد شوند و جریان مواد چگونه باید تنظیم شوند؟ استفاده کارآمد از انرژی یا روی آوردن به انرژی سبز چه نقشی دارد؟
• فناوری های دیجیتال
بانک اطلاعاتی، واقعیت افزوده و تعمیر و نگهداری ماشین از راه دور مدت هاست که راه خود را به مغازه های مونتاژ و ناوگان ماشین آلات باز کرده اند. از زمان تحولات ناشی از همه‌گیری COVID-19، زمینه تجارت الکترونیک برای اکثر مدل‌های تجاری ضروری شده است. اما شرکت های بسته بندی چگونه می توانند فعالیت های خود را سازماندهی مجدد کنند تا با این تغییرات همگام شوند؟ کارخانه هوشمند دقیقاً چه شکلی است؟ عملیات دیجیتال و خودکار چه مزایا و خطراتی را به همراه دارد؟ و از کجا می توان کارمندان را به طور معناداری توسط راه حل های دیجیتال پشتیبانی کرد؟
• ایمنی محصول
وظیفه اصلی بسته بندی محافظت از محصول در داخل است. مسلماً این امر در بخش مواد غذایی و دارویی بیشتر مشهود و مهم می-باشد. اما چگونه طراحی هوشمند بسته بندی می تواند به دور ریختن کمتر مواد غذایی مصرف نشده توسط خانواده ها کمک کند؟ کدهای QR چه امکاناتی را برای ارائه اطلاعات اضافی در مورد محصولات به مصرف کنندگان ارائه می دهند؟ و چگونه بسته بندی می تواند فراتر از نوشتن، نشان دهد که غذای داخل بسته دیگر برای مصرف مناسب نیست؟

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه بسته بندی آلمان interpack
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=7829
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا