دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ

نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviale

نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ (BrauBeviale) نمایشگاهی از کالاهای اساسی صنعت نوشیدنی است. در نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ تمام فرآیندهای زنجیره تولید نوشیدنی، تولید و بازاریابی انواع نوشیدنی و فن آوری تولید نوشیدنی ارائه می شود. در این نمایشگاه که طی سه روز برگزار می شود، غرفه داران و بازدیدکنندگان می توانند جدیدترین پیشرفت های حاصل در زمینه تولید نوشیدنی را مطرح کرده و مورد بحث قرار دهند. در دوره گذشته نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ ۳۷۰۰۰ بازدیدکننده تجاری از اروپا و سایر نقاط جهان از این فضای خلاقانه برای ایجاد و ارائه راه حل های خود استفاده کردند. ۱۰۸۳ غرفه دار در ۸ سالن نمایشگاهی محصولات، راه حل ها، روش و روندهایی را برای تولید نوشیدنی، آب، نوشیدنی های غیرالکلی و محصولات لبنی مایع ارائه کردند.

نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviale
نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviale

پیوستگی و استمرار مزیت بزرگ نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ است. این نمایشگاه با توانی که طی سه سال تمرکز و تجمع پیدا کرده است، فضایی برای ایده های جدید و فرصتی برای توسعه آنها فراهم می کند. نه تنها روندهای کلان این صنعت، بلکه موضوعات کوچکتری که پتانسیل زیادی برای نوآوری فراهم می کنند نیز در این نمایشگاه ارائه می شوند.

داستان موفقیت نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ :

نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ از سال ۱۹۷۸ در مرکز نمایشگاهی نورنبرگ برگزار می شود. این رویداد تا سال ۱۹۸۰، ۱۵۲ غرفه دار و ۲۴۷۸ بازدیدکننده را جذب کرده بود. نمایشگاه امروزی مواد اولیه خوراکی برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ در شهر بامبرگ آلمان به عنوان یک دوره آموزشی و رویدادی اجتماعی برای این بخش صنعت برگزار شد. نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ با ۳۷۰۰۰ بازدیدکننده تجاری در سال ۲۰۱۵ مهمترین نمایشگاه بین المللی مواد اولیه خوراکی برای تمام فرآیندهای زنجیره تولید نوشیدنی بود: مواد خام، فن آوری ها، لجستیک و بازاریابی. شرکت های کوچک و متوسط و عاملین جهانی اروپا و سایر نقاط جهان از فضای نوآورانه این نمایشگاه برای ارائه راه حل ها و خدمات جدید استفاده کردند. مدتهاست که این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاه های اروپا در حوزه تولید و بازاریابی نوشیدنی های غیرالکلی محسوب می شود. نگاهی به آمار نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ در سال های افراد را به شرکت در این نمایشگاه در سال ترغیب می کند:
• ۹۷% غرفه داران توانستند به مهمترین گروه های هدف خود برسند
• ۹۵% غرفه داران روابط تجاری جدیدی برقرار کردند
• ۹۳% غرفه داران موفقیت کلی غرفه داری در این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کردند
• ۴۱% غرفه داران و میهمانان بین المللی عمدتا از کشورهای جمهوری چک، ایتالیا، سوئیس، اتریش، روسیه، هلند، بریتانیا، لهستان، فرانسه و آمریکا بودند

دلایل شرکت در نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviale:

مشهور، متمرکز و پر از ایده های خوب است.
BrauBeviale مجددا مهمترین نمایشگاه برای صنعت نوشیدنی است که تمام طیف تولید و بازاریابی نوشیدنی را پوشش می دهد. کسانی که در نمایشگاه شرکت میکنند، بحث می کنند، و به دنبال راه حل های دقیق برای فروش  – با سطح بالایی از تعهد شخصی هستند. به عنوان یک غرفه دار، شما می توانید از این نزدیکی هیجان انگیز به مشتریان جدید و بالقوه بهره مند شوید و آنها را در غرفه خود جذب کنید چرا که بهترین محصولات و نوآوری های شما ارائه خواهند شد. و از همه مهمتر، دلایل بیشتری در نورنبرگ وجود دارد.
به سادگی ارزش بیشتر ایجاد کنید:

نمایشگاه BrauBeviale به شما سه روز بسته در مرکز بازار آشامیدنی را می دهد، که در آن شما می توانید ضربان قلب صنعت را در یک محیط جذاب احساس کنید: حدود ۱۱۰۰ غرفه دار و یک برنامه حمایت کننده الهام بخش شامل Forum BrauBeviale، Craft Drinks Area  هزاران تصمیم گیرنده را به نورنبرگ می کشاند. فقط نمایشگاه BrauBeviale به شما این تجربه منحصر به فرد از بازار خود را در چنین محدوده ای ارائه می دهد.
دست یافتی بین المللی:

بیش از ۴۰،۰۰۰ بازدیدکننده از BrauBeviale ۲۰۱۸ در نورنبرگ بازدید کردند. سهم بازدیدکنندگان تجارت بین المللی تا ۱۸،۰۰۰ افزایش یافته است. مهمان ها عمدتا از آلمان و همچنین از ایتالیا، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، انگلستان، روسیه، بلژیک، هلند و فرانسه آمده بودند.

گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان:

گستره محصولات ارائه شده در نمایشگاه صنعت نوشیدنی نورنبرگ تمام زنجیره فرآیندهای تولید نوشیدنی را به بازدیدکنندگان نشان می دهد.

  • مواد خام و نوشیدنی ها به عنوان مواد خام
  • ماشین آلات و تاسیسات لازم برای تولید نوشیدنی
  • ماشین آلات و تجهیزات لازم برای پر کردن ظروف و بسته بندی نوشیدنی
  • مواد و ملزومات بسته بندی، لوازم جانبی بسته بندی، سیستم های بستن درب بطری • اتوماسیون و فن آوری اطلاعات
  • تجهیزات آزمایشگاهی و عملیاتی، مواد جانبی و فرآیندی
  • تاسیسات انرژی، هوا/ گاز فشرده، ایمنی صنعتی، حفاظت از محیط زیست
  • لجستیک
  • تجهیزات کترینگ و بازاریابی
  • خدمات، موسسات، نهادهای آموزشی و رسانه ها

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر نورنبرگ، کشور آلمان

زمان برگزاری : 06 الی 08 آذر 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه صنعت نوشیدنی آلمان BrauBeviale
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3571
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا