دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لندن

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی فرانسه (In-Cosmetics)

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پاریس (In-Cosmetics) مهمترین گردهمایی است که مواد تشکیل دهنده لوازم بهداشتی و مراقبت های شخصی را ارائه می دهد. در این نمایشگاه بیش از ۷۰۰ غرفه دار را با مواد تشکیل دهنده، رایحه و اسانس ها، تجهیزات آزمایشگاهی ، آزمایش و راه حل های نظارتی و همچنین بیش از ۹۰۰۰ تجهیزات و فرمول ها تولیدکننده لوازم آرایش بهداشتی از سراسر جهان گرد هم می آورد.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی فرانسه In-cosmetic
نمایشگاه آرایشی بهداشتی فرانسه In-cosmetic

این نمایشگاه سکوی پرتابی جهانی برای ارائه ی نوآوری ها در مواداولیه، تکنولوژی ها، ارائه ی آموزش های علمی سطح بالا ، R & D نظارت حرفه ای و … می باشد. نمایشگاه مواد تولید لوازم آرایشی پاریس با جهت دهی به روند صنعت جهانی، بهترین و مقرون به صرفه ترین فرصت تجاری و ارتباطی برای جامعه تولید کننده ی محصولات بهداشت فردی در سطح جهانی می باشد. این نمایشگاه تاثیرگذارترین گردهمایی جهانی با ۸۵۰۰ مدیر ارشد تجاری از ۱۰۴ کشور مختلف است که منجر به جهت دهی های ارزشمند و توسعه پایدار روابط با مشتری می شود. با حضور در این رویداد بین المللی موقعیت خود را مستحکم کنید و تجارتتان را ارتقا دهید. به منبعی از هزاران مواد اولیه ، مواد خام تولید، و فرمول که تامینکنندگانی از حدود ۴۰ کشور دنیا ارائه می دهند، دسترسی پیدا کنید. جدیدترین محصولات را ببینید، و از آنها برای کارهای بعدی خود الهام بگیرید، دانش خود را همتراز با سطح جهانی افزایش دهید.

۶ دلیل اصلی برای شرکت در نمایشگاه آرایشی بهداشتی پاریس:

راه های جدید فروش را بیابید و تولید کنید

دستیابی و ارتباط با هزاران بازاریاب و R&D حرفه ای ، فعالان حرفه ای و تازه کارانی از ۹۵ کشور دنیا

تحولات آتی بازار را پیش بینی کنید

نمایشگاه پاریس به شما چشم اندازی درست و دقیق از بازار ، تجار و تولیدکنندگان می دهد و از اینکه آنها چه فعالیت هایی می کنند ، آگاه می شوید. برای شما این امکان را فراهم میکند که بتوانید استراتژی های درستی در تجارتتان پیش بگیرید.

در هزینه ها و زمان صرفه جویی کنید

با مشتریان قبلی و دیگر بازدیدکنندگانی که بالقوه می توانند مشتری تجارت شما باشند، در طی سه روز و در یک مکان مشترک ، ملاقات کنید.

با دیگر فعالان تجاری متحد شوید

توزیع کنندگان جدیدی بیابید. اتحادهای استراتژِکی در سطح جهانی با آنها بوجود آورید و مرزی میان خود و سایر رقبایتان به وجود آورید.

تجارتتان را مهیج تر کنید

تم فرمول جدیدی از زیبایی در نمایشگاه پاریس ، ایده های جدیدی را برانگیخته می کند و این برای تجارت شما نیز می تواند فرصت های جدیدی را به وجود آورد.

با افراد و مدیران کلیدی بازار ارتباط بگیرید

با حضور بازدیدکنندگانی که بیش از ۵۰% آنها مقام های عالی رتبه ای در این بازار هستند، کیفیت بحث ها و جریان های تجاری سطح بالایی خواهد داشت.

بازدیدکنندگان نمایشگاه In-Cosmetics فرانسه:

  • توسعه /فرمولاسیون
  • مدیریت
  • بازاریابی
  • خریداران
  • مشاوران
  • تولیدکنندگان
  • ناظران کیفیت و امنیت
  • امور نظارتی
    ۷۳% از بازدیدکنندگان بین المللی هستند و از ۱۰۴ کشور دنیا حضور دارند و ۲۳% فعالان محلی هستند.

غرفه داران نمایشگاه محصولات زیبایی پاریس:

  • تولید کنندگان، تامین کنندگان مواد خام اولیه و ترکیبات لوازم آرایشی ، بهداشت و مراقبت فردی ، و رایحه ها
  • آزمایشگاه های آزمون و تحقیق
  • نشریات صنعتی ، شرکت های تجاری

۹۰% غرفه داران، بین المللی هستند و از ۳۹ کشور مختلف حضور داند و ۱۰% آنها محلی هستند. در سال ۲۰۱۵، ۱۵% از غرفه داران برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت می کردند. این نمایشگاه وقتی که در بارسلونای اسپانیا برگزار شد، رکورددار گردهمایی موفقیت آمیز با بازدیدکنندگان بسیار زیاد شد. ۸۵۵۲ بازدیدکننده از ۱۰۴ کشور دنیا ، که تنها ۲۷% آنها محلی بودند. موفقیت چشم گیر این نمایشگاه ترکیبات لوازم آرایشی در سال ۲۰۱۵، موقعیت آن را به عنوان گردهمایی جهانی در صنعت تولید لوازم آرایشی تقویت کرد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر پاریس، کشور فرانسه

زمان برگزاری : 28 الی 30 فروردین 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه آرایشی بهداشتی فرانسه In-cosmetic
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3683
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا