دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه لوازم ورزشی

نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت آلمان Marathonmall

درباره نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت آلمانMarathonmall

نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت، نمایشگاه رسمی فروش تجهیزات و اطلاعات ماراتن فرانکفورت است که در سالن شماره یک طبقه دوم از نمایشگاه Messe Frankfurt برگزار می شود. سازندگان کالاهای ورزشی، فروشگاه های ورزشی و تامین کنندگان مختلف دیگر تجهیزات، کالاهای خود را در زمینه دومیدانی، دوچرخه سواری و اسکیت رانی عرضه می کنند. علاوه بر این کارپردازان آلمان، اتریش، ایتالیا و سوئیس برنامه های خود را اطلاع رسانی می کنند. نمایشگاه تجهیزات دو میدانی فرانکفورت یک رویداد منطقه ای سالانه در زمینه فروش و اطلاعات برای BMW Frankfurt Marathon است که به همراه نمایشگاه مرکزی فرانکفورت برگزار می شود. این رویداد مختص دوندگان، علاقه مندان ورزش و تناسب اندامی است که مایل به آگاهی و پرداختن به تحولات و نوآوریهای مربوط به این رشته ها هستند. غرفه داران شامل تولید کنندگان کالاهای ورزشی، فروشگاه های لوازم ورزشی و ارائه کنندگان خدمات می باشند و علاوه بر معرفی آخرین پوشاک و مواد کاربردی ورزشی، در مورد تمارین آماده سازی، تغذیه و انواع موضوعات مرتبط با سلامتی هم اطلاع رسانی می کنند. یک برنامه متنوع به همراه سرگرمی کودکان، ماساژ، فعالیت های عملی و برنامه های گوناگون دیگری، این رویداد را کامل می کنند.

نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت آلمان Marathonmall
نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت آلمان Marathonmall

گروه های محصولات در نمایشگاه کالای ورزشی فرانکفورت

دوچرخه سواری، وسایل ورزشی معلولین، وسایل ورزشی مقاومتی، مد، سلامت، لوازم تناسب اندام، ورزش های سرگرم کننده، ورزش کودکان، تغذیه، دو میدانی، اسکیت رانی، حمام اسپا، داروهای ورزشی، تورهای ورزشی، پوشاک ورزشی، تمرین و تندرستی.

بخش های صنعت در نمایشگاه Marathonmall آلمان :

سلامت، کالاهای ورزشی، پوشاک ورزشی، سفر، تندرستی، …
نمایشگاه کالاهای ورزشی فرانکفورت:
مشاوره تخصصی، فروش و الهام بخشی در منطقه تجاری به وسعت ۲۸۰۰ متر مربع
اسپانسر کفش و پوشاک ASICS برای نمایشگاه وسایل ورزشی فرانکفورت به غیر از ساز و کارهای مناسب خود، پیشنهادات بیشتری از قبیل یک مشاوره تخصصی دارد – مصاحبه های جالبی با ورزشکاران و کارشناسان مطرح پیش رو خواهد بود و البته می توانید در زمینه دو میدانی نوار سرعت مچی خود را انتخاب کنید. همه دوندگان ماراتن فرانکفورت که تا ماه آگوست ثبت نام کرده اند می توانند اسم خود را بر روی دیوار اسامی مشاهیر ASICS جستجو کنند که در بخش پشتی سالن نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت واقع شده است.
در نمایشگاه امسال لوازم ورزشی آلمان مکانی نیز به فعالیت بچه ها و دوندگان جوانتر اختصاص یافته است که مسابقه سنتی دو کودکان Shockheaded Peter Run در آنجا برگزار خواهد شد. بطور سنتی مراسم اهدای جوایز نیمه ماراتن Mainova در همان طبقه Marathonmall و در ساعت ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.
ورودی نمایشگاه Marathonmall رایگان خواهد بود. شما می توانید خانواده و دوستان خود را همراه خود بیاورید و از تنوع محصولات ورزشی عرضه شده نمایشگاه لذت ببرید.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر فرانکفورت، کشور آلمان

زمان برگزاری : 04 الی 06 آبان 1403

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه لوازم ورزشی فرانکفورت آلمان Marathonmall
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3429
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا