دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER

نمایشگاه ماشین آلات راهسازی وحفاری SaMoTer:

نمایشگاه ماشین آلات راهسازی و حفاری ورونا (SaMoTer) یکی از مهمترین رویدادهای ایتالیا است و در حوزهءصنعت ساختمان بوده و به قلب تجهیزات ساختمان در ایتالیا مشهور است. همیشه نمایشگاه ماشین آلات صنعت ساختمان ورونا رویدادی منحصر به فرد و موقعیتی ارزشمند برای شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات جابه جایی خاک و سایت های ساختمانی بوده است. این نمایشگاه جایگاهی برای رشد تجاری است که می تواند منجر به پیشرفت های قابل ملاحظهء اقتصادی و اجتماعی شود. این نمایشگاه رویدادی هم ردهء سایر نمایشگاه های اروپاست که از سوی CECE حمایت می شود و در خود شرکت های تولید کننده ماشین آلات ساختمانی و جابه جایی خاک را دور هم جمع می کند. این نمایشگاه در سال ۱۹۷۱، به اتحادیهء نمایشگاه های اروپایی (UFI) ملحق شد، نهادی که برگزار کنندگان نمایشگاه های برجسته را گرد هم می آورد.

نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER
نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER

نمایشگاه ماشین آلات راهسازی و حفاری

این رویداد بر ماشین‌آلات ساخت‌وساز آیندهT فناوری‌های h2m و m2m، کارایی، ایمنی و پایداریT متمرکز خواهد بود. تاریخ برگزاری SaMoTer به عنوان یک نمایشگاه با حضور در Veronafiere تعیین شده است. این برنامه با سازندگان ماشین آلات و انجمن ها در رابطه با تقویم شلوغ نمایشگاه تجاری برای این بخش توافق شده است. با هدف سرمایه گذاری بر بهبود در این زمینه که در سال 2021 با رشد 30 درصدی نسبت به سال 2020 با فروش 22000 خودروی ساختمانی در بازار ایتالیا بسته شد. SaMoTer نقش کلیدی ای را که صنعت تجهیزات ساخت و ساز در رابطه با پایداری زیست محیطی و توسعه مدل های اقتصادی مشخص شده توسط New Green Deal ایفا می کند برجسته خواهد کرد. یک نقطه عطف حیاتی برای ترویج نوآوری های معرفی شده برای کاهش انتشار و ترویج بازیافت مواد مورد استفاده در سایت های ساختمانی. یک رویکرد منطقی به پایداری که شامل بهبودهای قابل توجه بهره وری و در نتیجه کاهش هزینه های اقتصادی و زیست محیطی و همچنین بهبود کلی در عملکرد است.

نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER
نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER

فن‌آوری‌های پیچیده انسان‌ها را با ماشین‌ها (h2m) و ماشین‌ها را با ماشین‌های دیگر (m2m) متصل می‌کند، در نتیجه اتوماسیون پیشرونده فعالیت‌های ساختمانی، بهبود کارایی و مدیریت ایمن خطرناک‌ترین وظایف را ممکن می‌سازد. انقلاب صنعت 4.0 نیز بر دنیای تجهیزات ساخت و ساز تأثیر می گذارد و SaMoTer رصدخانه ترجیحی برای درک بهتر سایت های ساخت و ساز در آینده است.

جیووانی مانتووانی، مدیر عامل Veronafiere گفت: \”ما بالاخره تاریخی برای بازگشت SaMoTer پس از توقف طولانی مدت ناشی از حادترین مرحله بیماری همه گیر داریم.\” زنجیره تامین به طور قابل توجهی تحت تاثیر عدم لغو یکی از قرار ملاقات های حرفه ای برجسته آن در اروپا قرار گرفت. نمایشگاه‌های تجاری همچنان نقش خود را به عنوان یکی از ابزارهای اصلی برای ترویج تجارت تأیید می‌کنند. ما اکنون با شرکای اصلی خود از جمله Unacea کار می کنیم تا نمایشگاهی را در سال 2026 طراحی کنیم که انتظارات شرکت ها و ذینفعان ما را برآورده کند، در حالی که سناریوی بسیار گسترده ای را که در سال های آینده به بخش ساخت و ساز ایتالیا اختصاص داده می شود، در نظر می گیریم. بیش از 107 میلیارد یورو در طرح ملی بازیابی و تاب آوری.

میرکو ریسی، رئیس Unacea افزود، بخش ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی، در SaMoTer با طیف وسیعی از راه حل های فناورانه ارائه می شود که در صورت تشویق و اتخاذ، به طور قابل توجهی پایداری زیست محیطی سایت های ساخت و ساز را بهبود می بخشد. آنها از آخرین نسل ماشین‌آلات با موتورهای Tier V و فناوری‌های 4.0 گرفته تا تجهیزات تخریب و بازیافت انتخابی، تا کارخانه بتن مجهز به میکسرهایی که مواد باکیفیت با انتشار گازهای کمتری تولید می‌کنند، هستند.

شش سالن در SaMoTer به علاوه سه فضای باز در دسترس غرفه داران خواهد بود. قالب جدیدترین نسخه‌ها از طریق رویکرد تعاملی و پویای فزاینده‌ای با تمرکز بر مناطق نمایشی که بازدیدکنندگان می‌توانند بسیاری از ماشین‌های نمایش داده شده را ببینند و امتحان کنند، و همچنین حضور هرچه بیشتر «تخصصی» به لطف رویدادها، تبلیغات، تقویت می‌شود. تنظیمات و برنامه کنفرانس در رابطه با خریداران بین‌المللی ورودی، مجموعه‌ای از ابتکارات برای حمایت از فرآیندهای بین‌المللی‌سازی شرکت‌های کوچک و متوسط با تأکید بر ارائه‌های B2B و جلسات تجاری در طول نمایشگاه تجاری در حال توسعه است. در همین حال، دوره پیش از نمایش 2026 آغاز شده است.

نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER
نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER

همچنین از انتصابات B2Press که شرکت‌های منتخب و مطبوعات تجاری را گرد هم می‌آورد، مسابقه نوآوری فنی که به سرمایه‌گذاری‌های تحقیقاتی و نوآوری توسط شرکت‌ها پاداش می‌دهد، و یک اجلاس بین‌المللی بزرگ که به همه صاحب‌نظران و تصمیم‌گیرندگان در صنعت ساخت‌وساز اختصاص دارد، استقبال خواهد کرد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر ورونا، کشور ایتالیا

زمان برگزاری : 16 الی 19 اردیبهشت 1405

اگر سوال پیشنهاد و انتقادی دارید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه ماشین آلات سنگین ایتالیا SAMOTER
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=8700
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا