دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه چرم میلان

نمایشگاه چرم ایتالیا LINEAPELLE

نمایشگاه چرم میلان (LINEAPELLE) مهمترین نمایشگاه بین المللی اختصاصی برای چرم، لوازم جانبی و قطعات، منسوجات، مصنوعات و طراحی و مدل برای کفش، کالاهای چرمی، پوشاک و مبلمان است. این نمایشگاه محصولات مختلفی را در حوزه چرم و مد به نمایش می گذارد. در سیستم نمایشگاه چرم ایتالیا، برگزاری نمایشگاه با بالاترین کیفیت توسط شرکت های غرفه دار با بهترین سبک و ارائه خدمات به مشتریان صورت می گیرد. در نمایشگاه چرم میلان نمایشگاه بیش از ١١٠٠ شرکت از ٤٠ کشور دنیا حضور پیدا خواهند کرد. مهمترین بخش این نمایشگاه، بخش گرایش نو آورانه است که نمایشگاهی از نوآورانه ترین مواد عرضه شده از سوی غرفه داران بوده و شامل چرم ، لوازم جانبی ، پارچه و مصنوعات (حدود ٢٠٠٠ نمونه) می شود.

نمایشگاه چرم ایتالیا lineapelle
نمایشگاه چرم ایتالیا lineapelle

درباره نمایشگاه کیف و کفش چرم ایتالیا:

نمایشگاه چرم و مد ایتالیا در سال ١٩٨١ راه اندازی شد. این نمایشگاه در طی سالها به شایسته ترین نمایشگاه بین المللی چرم، لوازم جانبی و قطعات، مواد مصنوعی برای کفش، کالاهای چرمی، پوشاک و مبلمان مبدل گشته است. این رویداد دو بار در سال، یکبار در ماه فوریه برای تابستان و بار دیگر در ماه سپتامبر برای مجموعه های زمستانی، در مرکز نمایشگاهی میلان برپا می شود. نمایشگاه چرم میلان خود را با پیشگامی استوار در کیفیت و سبک نوآورانه شناسانده است، به طوریکه امروزه در تقاضای جهانی چرم نقشی اساسی ایفا می کند. امکان شرکت در این نمایشگاه تنها برای تولید کنندگان چرم، لوازم جانبی ومتعلقات، مصنوعات، منسوجات صنعتی، مدل های کفش و کالاهای چرمی وجود دارد. مجموعه ها با هدف بازار های کفش، محصولات چرمی، لباس و دستکش، مبلمان و ماشین دسته بندی شده اند، به همین خاطرمحصولات نهایی(کفش، کیف و…) پذیرفته نمی‌شوند. در این نمایشگاه حدود ١١٠٠ شرکت از ٤٠ کشور دنیا حضور دارند. بخش قابل توجه این نمایشگاه بخش گرایش نوآورانه  آن است، که نمایشگاهی از نوآورانه ترین مواد عرضه شده از سوی غرفه داران است که شامل چرم ، لوازم جانبی ، پارچه و مصنوعات (حدود ٢٠٠٠ نمونه) می شود. بعد از اتمام نمایشگاه، نمونه ها در استودیو مد میلان به نمایش گذاشته خواهند شد. همه نمونه ها برچسب خورده و به صورت فهرستی آنلاین در پایگاه داده های سایت قرار داده می شوند به طوریکه همه اطلاعات مهم در مورد نمونه مشاهده شده از جمله نام شرکت، نام برند و کاربرد مصرفی آن نشان داده خواهد شد.

نمایشگاه کالاهای چرمی میلان فرصتی ویژه است:

  • نمایشگاه چرم و مد، بزرگترین نمایشگاه صنعت چرم است.
  • بزرگان صنعت چرم در این نمایشگاه حضور دارند.
  • مجموعه بهترین تولیدات صنعت چرم دنیا در نمایشگاه محصولات چرم ایتالیا حضور دارند.
  • این نمایشگاه محیطی برای ملاقات بزرگترین طراحان، خریداران و محققین مد به شمار می آید.
    بررسی بازار و روند تغییرات آن در دنیای امروز امکان برقراری ارتباط بهتر با مشتریان ملاقات با مشتریان جدبد از ١٠٠ کشور مختلف دنیا.

نمایشگاه چرم و مد میلان به عنوان یکی از نمایشگاه های مهم صنعت مد شناخته شده است، به همین خاطر این نمایشگاهدر سایر کشورها همچون آمریکا، انگلستان، چین، کره جنوبی و… نیز برگزار می گردد.

این نمایشگاه را از دست ندهید!

مکان برگزاری: شهر میلان، کشور ایتالیا

زمان برگزاری : 01 الی 03 اسفند 1402

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه چرم ایتالیا lineapelle
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3598
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا