دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه گردشگری و طبیعت

نمایشگاه گردشگری و طبیعت دوسلدورف (TourNatur)

نمایشگاه گردشگری و طبیعت دوسلدورف (TourNatur) مروری منحصر به فرد از مکان ها و مقاصد گردشگری در تمام پنج قاره را فراهم می کند. این نمایشگاه تجاری که برای دوستداران طبیعت نمایشگاهی ممتاز به حساب می آید، صاحبان تجارت در حوزة طبیعت را در کنار برگزارکنندگان تورها و افراد علاقه‌مند به طبیعت گردی گردهم می آورد. نمایشگاه گردشگری و طبیعت دوسلدورف نمایشی باشکوه از تصاویر ثابت و متحرک از اماکن طبیعی بی نظیر را فراهم می آورد و فرصتی برای ایجاد شبکه با افراد حاضر در حوزة گردشگری و منابع طبیعی و نیز افراد باتجربه و کهنه کار تورهای طبیعت گردی به شمار می آید. این نمایشگاه شامل فیلم های مستند در موضوعات مختلفی چون گیاهان و معرفی طبیعت به کودکان است. نمایشگاه گردشگری و طبیعت در دوسلدورف به مهم ترین نمایشگاه دنیا برای صنایع گردشگری، طبیعت گردی و پیاده روی تبدیل شده است.

غرفه داران نمایشگاه گردشگری و طبیعت دوسلدورف:

  • سازمان های گردشگری داخلی و خارجی
  • سازمان های میراث فرهنگی
  • آژانس های برگزارکننده تور، نمایندگی ها و اماکن اقامتی
  • مجتمع های تفریحی خطوط هواپیمایی، راه آهن، اتومبیل های مسافرتی
  • انتشارات، بخش های فرهنگی سفارتخانه ها
  • تجهیزات سفر، مراکز آموزشی

* هر ساله در حدود ۲۷۵ غرفه دار ارائه دهنده وسایل و تجهیزات مورد نیاز کوهنوردان در نمایشگاه گردشگری و طبیعت آلمان حاضر هستند.

  • نمایشگاهی اختصاصی برای تکمیل لوازم، مشاوره، آشنایی با مناطق و مسیرهای کوهنوردی و طبیعت گردی
  • ترکیب جذابی از هیجان، موضوعات ویژه و تجربی برنامه ریزی شده بخش
  • گردشگری با بیش از ۵۰۰۰ مقصد کوهنوردی و طبیعت گردی
  • بخش تجهیزات نمایشگاه، ارائه دهنده آخرین تجهیزات و همچنین مشاوره تخصصی برای طبیعت گردی و کوه پیمایی

۵۰۰۰ مقصد گردشگری در زیر یک سقف:

نمایشگاه گردشگری و طبیعت هر سال مروری منحصر به فرد از مکان ها و مقاصد گردشگری در تمام پنج قاره را مهیا نموده است. اماکن محبوب و معروفی چون مناطق پیاده گردی آلمان در کوه پایه ها تا امتداد سواحل اتریش، اسپانیا , فرانسه و همچنین مناطق دریای مدیترانه و شمال اروپا در این نمایشگاه معرفی می شوند. دوستداران مقصدهای پیاده روی، طبیعت گردی و کوهنوردی متفاوت مانند آسیا، امریکا و آفریقا می توانند مکانهای مناسب و جذاب جدیدی پیدا کنند. طرفداران سفرهای خاص به \’مقاصد بکر و نو\’ می توانند از خدمات تورهای سازمان یافته و گروه های گردشگری یا حتی سفرهای انفرادی استفاده کنند.

مشاوره تخصصی در مرکز تجهیزات گردشگری:

برای پیدا کردن تجهیزات مناسب سفرهای خاص و نیازهای فردی ضروری، مشاوره امری لازم است. بدین منظور دوره آموزشهای تخصصی در نمایشگاه گردشگری و طبیعت دوسلدورف در بخش مرکز تجهیزات\’TourParcours\’ برقرار خواهد شد. متخصصان مستقل کوهنوردی و طبیعت گردی، اطلاعاتی در مورد لوازم و تجهیزات مدرن در اختیار افراد قرار خواهند داد. به عنوان مثال، اطلاعات مختلفی در موضوعاتی مانند \’کوهنوردی\’ و یا \’پیاده روی برای مبتدی ها\’ گردآوری شده اند. بسیاری از شرکت های شناخته شده در حوزه تجهیزات، تجهیزات فنی و مجموعه های خود را در این نمایشگاه بفروش می رسانند.علاقه مندانی که مایل به تهیه یا به روز رسانی لباس یا تجهیزات خود هستند می توانند مطمئن باشند که این مکان پاسخگوی تمام نیازهایشان خواهد بود. در این نمایشگاه تمام تجهیزات مورد نیاز پیاده روی، تعطیلات و گردشگری همچون کوله پشتی، کفش، عصای کوهنوردی و چادر تا تجهیزات فنی را می توان یافت.

مکان: دوسلدورف ، آلمان

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
نمایشگاه گردشگری آلمان TourNatur نمایشگاه گردشگری آلمان CARAVAN SALON

رزرو این نمایشگاه

لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3456
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا