دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا‌ سیر

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری اُکتا سیر

نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین

کنگره آب و فاضلاب برلین Wasser Berlin

تنها نمایشگاه تجاری است که تمام چرخه آب در آن ارائه می شود. در این نمایشگاه محصولات و خدماتی از تمام بخش های صنعت آب به نمایش درمی آید. همزمانی کنگره و نمایشگاه تجاری پاسخی منسجم برای موضوعات فنی پیشرفته نمایشگاه به دلیل توسعه بسیار پویای بازار فراهم می کند. محصولات و خدماتی که نیازمند توضیح هستند همراه با استانداردهای صنعت ارائه شده و در محیطی رقابتی قرار داده شده اند. نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین به عنوان جایگاهی برای ارائه نوآوری ها و نیز نمایشگاهی صنعتی برای مدیریت آب عمل می کند. بازدیدکنندگان نمایشگاه می توانند از این فرصت برای کسب اطلاعات در مورد توانمندی ها، استاندارد عملکرد و چشم اندازهای عوامل مدیریت آب استفاده کنند.

بخش های نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین :

نمایشگاه حفاری ممنوع برلین:

سومین نمایشگاه حفاری ممنوع، که سمپوزیوم و نمایشگاهی در زمنیه فن آوری بدون حفاری است، همراه با نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین برگزار خواهد شد. سال ٢٠١٥ موفقیت عظیمی به همراه داشت. تعداد زیادی از سیاستگذاران و نمایندگان سیاسی در این نمایشگاه شرکت داشتند و برنامه مهمی از رویدادهای حمایتی در این نمایشگاه برگزار شد- این بهترین توضیح خلاصه از نمایشگاه حفاری ممنوع در کنار نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین، یعنی تنها جایگاه منعکس کننده تمام چرخه اقتصادی صنعت آب در آلمان، است. فعالان صنعت بین المللی آب طی یک دوره چهار روزه در این نمایشگاه در برلین گرد هم آمدند. ساخت بدون حفاری، فن آوری ره گشایی است که راندمان اقتصادی و حفاظت از محیط زیست را در راهکاری مدرن برای کار گذاشتن لوله های آبرسانی زیرزمینی ترکیب می کند.

نمایشگاه تجاری

در این نمایشگاه محصولات خود را ارائه کنید، با تصمیم گیرندگان مهم از سراسر دنیا ملاقات کرده و از این فرصت برای پیدا کردن روابط تجاری بین المللی جدید استفاده کنید.

استخراج آب:

نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین جایگاه تخصصی بازاریابی بین المللی برای تمام موضوعات، فرآیندها و محصولات مرتبط به آب در آلمان است. تمام چرخه مدیریت آب در این نمایشگاه ارائه می شود. رویکرد ٣٦٠ درجه ای این نمایشگاه استخراج آب را به تمام بخش های دخیل در مدیریت پایدار آب ارتباط می دهد. نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین با تمرکز بر استخراج آب، جایگاهی عالی برای شرکت های فن آوری حفر چاه برای دسترسی به متخصصان این صنعت فراهم می کند. شرکت های کوچک و متوسط (SME) می توانند برای به حداقل رساندن هزینه های شرکت در نمایشگاه از یک پاویون مشترک بهره ببرند که توسط نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین در همکاری با شرکت فیگاوا (Figawa) فراهم شده است. این پاویون مشترک برنامه ای جذاب و تخصصی برای جلب توجه بازدیدکنندگان از این صنعت و نمایندگان بین المللی به موضوعات جاری حفاری چاه، فن آوری حفاری، استخراج آب و مدیریت آب های زیرزمینی ارائه می کند.

غرفه داران نمایشگاه آب و فاضلاب برلین:

تجهیزات بهره برداری از منابع آب تجهیزات حفاری حفاری چاه لوله های فیلتر و تجهیزات حفاری و سایت های پایش آب های زیرزمینی تجهیزات و دستگاه های ژئوفیزیکی دستگاه ها و لوله کور برای حفاری حفاری چاه، حفاری زمین و دستگاه های کنترل آب های زیرزمینی دستگاه ها و سیستم های بازرسی و پایش چاه برنامه ریزی و هیدرولوژی (بررسی آب های سطحی) برنامه ریزی و سیستم های فناوری اطلاعات برای حفاری چاه، فن آوری حفاری و استخراج آب روش ها و عوامل احیا مواد افزودنی مایع

بازدیدکنندگان نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب آلمان:

مقامات دولتی: مقامات مسئول حفاری معدن و مقامات مسئول آب های سطح پائین ارائه دهندگان خدمات هیدرولوژیست ها (متخصصان بررسی آب های سطحی) سازمان های صنعتی شرکت های مهندسی برنامه ریزها سیاستگذاران شرکت های آب

مدیریت سیلاب برلین:

تعداد روزافزون سیل ها، باران های سنگین، طوفان ها و بالا آمدن سطح دریاها نیاز به راه حل های بلندمدت برای مقابله با تغییرات اقلیمی را نشان می دهد. سیاستگذاران دولتی، دولت های فدرال و شهرداری ها باید نگاه دقیق تری به محافظت در برابر سیل داشته باشند چون این موضوعی است که دیگر نمی توان آن را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار کرد.
راه حل ساده عبارتست از: به طور کلی حفاظت پیشگیرانه در برابر سیل مقرون به صرفه تر از تامین مالی تلاش برای پاکسازی بعد از وارد شدن آسیب های ناشی از سیل های مکرر است. نمایشگاه و کنگره آب و فاضلاب برلین به عنوان یک نمایشگاه تجاری که بر تمام وجوه مدیریت آب تمرکز دارد، همراه با سمپوزیوم و بخش نمایشگاهی مدیریت سیلاب برلین، جایگاهی ایده آل برای پرداختن به اهمیت روزافزون این موضوع فراهم می کند.

گردهمایی زمین آبی (Blue Planet):

زمین آبی برند تثبیت شده گردهمایی ها در بخش بین المللی آب است. زمین آبی با اهداف جدید و نوآورانه ای همراه است که با نیازهای بازارهای جهانی متغیر آب تنظیم شده اند: راه اندازی و تثبیت مجموعه سیاسی جدیدی از رویدادها در فرمت های مختلف با تاثیر بین المللی گسترده و فراگیر. مخاطبین بین المللی هدف این گردهمایی از صنعت، بخش انرژی و کشاورزی، از کلانشهرها و از سیاستمداران حوزه های امورخارجه و اقتصاد هستند. گردهمایی زمین آبی جایگاهی جذاب نه تنها برای مخاطبین با زمینه فنی، بلکه برای تصمیم گیرندگان بین المللی برای مصرف کنندگان بین المللی بزرگ آب مانند صنعت، کشاورزی، شهرهای بزرگ، و سیاست خارجه فراهم می کند تا از این گردهمایی به عنوان جایگاهی برای مباحثات و جلسات استفاده کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.wasser-berlin.de/en مراجعه فرمایید.

مکان: برلین ، آلمان
زمان نمایشگاه :

Twitter
Facebook
Email
Telegram
WhatsApp
Print
کنگره آب و فاضلاب برلین Wasser Berlin
لینک کوتاه
				
					https://ibtour.ir/?p=3475
				
			

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا